Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο –παρακολουθείτε όλα τα είδη– ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθoπλασίες: Από τις στάχτες της Καντάνου * Τα σπασμένα κομμάτια μιας αγάπης * Ιόντα θανάτου * Ο βυθός αλλιώς * Ο εραστής του Ντεβ Μάρτιν * Μ' ένα ζευγάρι σαγιονάρες * Το ταξίδι μιας στιγμής ** Διηγήματα: Backpack: Ιστορίες χίμαιρες * Πέτα μακριά, Πέπε ** Ποίηση: Δεύτερη φωνή Ι * Το ξενοδοχείο της αυτοπραγμάτωσης * λοιπόν, * Ναι, αρνούμαι * Η άλλη πλευρά *** Παιδικά: Από τη σοφίτα στα άστρα *** Μουσικό άλμπουμ: The 12 Kalikatzari of Christmas *** Εγκυκλοπαίδεια: Rock Around... Troubadours

Κατά φαντασίαν ασθενής

Κατά φαντασίαν ασθενής

Ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας επανέρχονται σε έργο του μεγάλου δραματουργού Μολιέρου –μετά τα Δον Ζουάν και Ταρτούφος–, με το έργο Κατά φαντασίαν ασθενής.
Παίζουν, μαζί με τον Χειλάκη, η Μυρτώ Αλικάκη, η Αθήνα Μαξίμου, ο Θοδωρής Ρομανίδης, ο Νίκος Γκέλια, ο Παναγιώτης Γραβέλας, η Βίκυ Διαμαντοπούλου, ο Γιώργος Ζυγούρης και ο Δημήτρης Φιλιππίδης.
Ο Μολιέρος, σε αυτό το έργο, σατιρίζει εύστοχα την γαλλική κοινωνία μέσω ενός πλούσιου αριστοκράτη, του Αργκάν, που θεωρεί τον εαυτό του υπέρτατο ον υποβαθμίζοντας και προσβάλοντας όλους τους γύρω του.
Παρ' όλα αυτά δεν είναι ευτυχισμένος αφού ως υποχόνδριος, που είναι, θεωρεί πως πεθαίνει από μια αρρώστια που δεν μπορεί να βρει κανείς από τους γιατρούς ή τους απατεώνες που τον πλευρίζουν με αποστολή να τον ξεζουμίσουν με διάφορα γιατροσόφια που επινοούν.
Κάποια στιγμή αποφασίζει να παντρέψει την μοναχοκόρη του με έναν γιατρό και αυτό για την προσωπική του ωφέλεια, θέλοντας να έχει στη διάθεσή του μόνιμο γιατρό και αδιαφορώντας για τον έρωτα της Αγγελικής με τον Κλεάνθη.

Μέσα από την ψυχική αρρώστια του πρωταγωνιστή αναδεικνύεται η εκμετάλλευση που γίνεται από τους υπόλοιπους κερδοσκόπους που προσπαθούν να παρατείνουν την δήθεν αρρώστια για προσωπικό όφελος.

Ο θίασος πετυχαίνει απόλυτα την επιτυχία του έργου με τους πολύ δεμένους ηθοποιούς και τους υπέροχους Χειλάκη και Αλικάκη.

Το θέατρο Πέτρας, όπου είδα την παράσταση, είναι ένας πολύ καλός χώρος για τέτοιες εκδηλώσεις κι οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στην Μαρένα Κατσιγιαννοπούλου, από τη μεριά της παραγωγής, διότι είναι πολύ εξυπηρετική.



Επιμέλεια - διορθώσεις: Τζένη Κουκίδου