Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, απ' όπου αποφοίτησε το 1951. Η φωτογραφία είναι από το πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης «Πώς την λεν τη βαζελίνη τουρκικά;» (των Σοφίας Φιλιππίδου και Χάρη Ρώμα, θέατρο Μινώα, καλοκαίρι 1988).
Πέθανε στις 10 Ιουνίου 2016. Η φωτογραφία είναι από το πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης «Οι δέκα εντολές... συν μία» (του Γιώργου Λαζαρίδη, καλοκαίρι 1977).
Στο θέατρο εμφανίστηκε σε πολλές παραστάσεις από τη δεκαετία του 1950 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού «Θησαυρός» (4/2/1960) για την παράσταση που παίχτηκε στο Νέο Θέατρο την περίοδο 1959-1960.
Συμμετείχε σε έργα ποικίλου ρεπερτορίου, από κωμωδίες μέχρι δράματα, στο πλάι σημαντικών ηθοποιών όπως η Έλλη Λαμπέτη, ο Βασίλης Διαμαντόπουλος, ο Δημήτρης Μυράτ και άλλοι. Οι φωτογραφίες είναι από τις παραστάσεις «Ποιος είμαι εγώ, ποια είναι αυτή» (των Ασημάκη Γιαλαμά και Κώστα Πρετεντέρη, θέατρο Γκλόρια, 1972-1973) και «Μιας πεντάρας νιάτα» (των Ασημάκη Γιαλαμά και Κώστα Πρετεντέρη, αταύτιστη στο αρχείο μου, ίσως από το καλοκαίρι του 1982 στο θέατρο Μετροπόλιταν).
Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε σε 20 ταινίες, με πρώτη την «Αθήνα τη νύχτα» (1962) και τελευταία την «Ο εραστής του άντρα μου» (1989).
Στην τηλεόραση εμφανίστηκε σε πολλές σειρές, μεταξύ των οποίων και το πρώτο σίριαλ «Το σπίτι με τον φοίνικα» (ΥΕΝΕΔ, άνοιξη 1970). Επίσης στις: «Ο κύριος συνήγορος» (ΥΕΝΕΔ, 1970-1972), «Ο κόσμος κι ο Κοσμάς» (ΕΙΡΤ, άνοιξη 1971), «Τα παιδιά του Ζεβεδαίου» (ΕΙΡΤ, 1973-1975), «Ορκιστείτε παρακαλώ» (ΕΡΤ, 1982-1984), «Μάλιστα κύριε» (ΑΝΤ1, 1991-1992), «Μη μαδάς τη Μαργαρίτα» (ALPHA, 1999-2000). Στις φωτογραφίες δημοσιεύματα του περιοδικού «Ντομινό» (20/11/1970 και 13/8/1971 αντίστοιχα).
Επίσης εμφανίστηκε σε τουλάχιστον δέκα παραστάσεις του «Θεάτρου της Δευτέρας» και άλλων θεατρικών εκπομπών (1976-1981). Στις φωτογραφίες δημοσιεύματα του περιοδικού «Επίκαιρα» (8/7/1976) και αταύτιστο για τη σειρά «Τα παιδιά του Ζεβεδαίου».
Πηγές:
Οι φωτογραφίες και τα δημοσιεύματα είναι από το Τμήμα Παραστατικών Τεχνών και τη Βιβλιοθήκη αντίστοιχα του Ελληνικού Λογοτεχνικού και Ιστορικού Αρχείου του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (ΕΛΙΑ-ΜΙΕΤ) και από ιδιωτική συλλογή.
Το screenshot της ταινίας είναι από το προσωπικό μου αρχείο.
Οι βιντεοκασέτες βρέθηκαν στο διαδίκτυο.