Γεννήθηκε στις 12 Αυγούστου 1939 στην Αθήνα. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (18/5/1963).
Σπούδασε στις δραματικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου, του Πέλου Κατσέλη και του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (24/10/1964).
Σημαντική ήταν και η συνεργασία της με τον Κώστα Ρηγόπουλο στην παράσταση «Αγάπη μου ουά-ουά». Η πρώτη φωτογραφία είναι από το πρόγραμμα εκείνης της θεατρικής παράστασης (θέατρο Αναλυτή, 1971-1972) και η δεύτερη από δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (16/2/1968).
Στο θέατρο εμφανίστηκε σε σημαντικά έργα του ελληνικού και του ξένου ρεπερτορίου, υπηρετώντας όλα τα είδη θεάτρου. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (20/4/1963).
Συνεργάστηκε με σημαντικούς Έλληνες σκηνοθέτες και ηθοποιούς στο ελεύθερο θέατρο ενώ στο Εθνικό Θέατρο τη βρίσκουμε μεταξύ των ετών 1980 και 1995. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (30/1/1970).
Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε σε 29 ταινίες, με πρώτη την «Μπάρμπα Γιάννης, ο κανατάς» (1957) και τελευταία τον «El Greco» (2007). Στις φωτογραφίες, δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (4/12/1970) και αταύτιστη φωτογραφία από την ταινία «Νατάσα» (1970).
Το βλέμμα της αποτυπώθηκε σε πολλά δημοσιεύματα, όπως τα ανωτέρω («Ντομινό», 21/5/1966 και 8/12/1967).
Στην τηλεόραση έκανε ελάχιστες εμφανίσεις: «Το μυστικό του άσπρου βράχου» (ΥΕΝΕΔ, άνοιξη 1982), «Οικογένεια» (ΑΝΤ1, άνοιξη 1990), «Οι φρουροί της Αχαΐας» (MEGA, 1992-1993), «Αμαρτίες γονέων» (ΕΤ2, 1993-1994), «Χαμένη άνοιξη» (ΕΤ1, άνοιξη 1995) κ.ά. Στις φωτογραφίες αταύτιστα δημοσιεύματα των περιοδικών «Ρομάντσο» (αταύτιστο) και μάλλον «Τηλεθεατής».
Συμμετείχε επίσης σε μόλις δύο παραστάσεις του Θεάτρου της Δευτέρας: «Η μαύρη κωμωδία» (του Πήτερ Σάφερ, 1976) και «Φρουρά στο Ρήνο» (της Λίλιαν Χέλμαν, 1985) ενώ μετέφρασε το κείμενο των παραστάσεων «Μπαμ τριαλαλό» (του Καρλ Βαλεντίν, 1986) και «Η παρεξήγηση» (του Αλμπέρ Καμύ, 1988). Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού «Ντομινό» (22/3/1968).
Πηγές:
Οι φωτογραφίες και τα δημοσιεύματα είναι από τη Βιβλιοθήκη και από το Τμήμα Παραστατικών Τεχνών του Ελληνικού Λογοτεχνικού και Ιστορικού Αρχείου του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (ΕΛΙΑ-ΜΙΕΤ).