Το αίμα των κρίνων

Το αίμα των κρίνων

Υπόθεση:
Ένας άντρας, σχεδόν περιθωριακός από επιλογή, που αδιαφορεί για την ηθική, ζει απομακρυσμένος απ' την ομορφιά, την εξουσία, την πατρίδα, τη θρησκεία και ό,τι θεωρείται γενικά αποδεκτό. Υπέρμαχος του απαγορευμένου, της αμαρτίας και της τρέλας έρχεται συχνά αντιμέτωπος με τη δυσχέρεια του περιβάλλοντός του. Παρότι χαμηλών τόνων ο ίδιος, η εξάπλωση της φήμης του αρχίζει να δημιουργεί ένα νέο κίνημα ανθρώπων που υιοθετούν σταδιακά αυτό τον τρόπο ζωής. Η κοινότητα θορυβείται από τις εξελίξεις και ψάχνει περισσότερα για το παρελθόν του.
Μετά από σχετική έρευνα ανακαλύπτουν ότι ο άντρας, χρησιμοποιώντας άλλο όνομα, υπήρξε πολεμικός ανταποκριτής, διάσημος για τις φωτογραφίες-πορτρέτα γυναικών λίγο μετά το θάνατό τους που συγκλόνισαν την κοινή γνώμη και συνέβαλαν με έναν τρόπο στη λήξη του πολέμου. Με αφορμή το αδίκημα της πλαστοπροσωπίας, συλλαμβάνεται και οδηγείται για ανάκριση. Τα στοιχεία της ανάκρισης δημοσιοποιούνται παραποιημένα και το κίνημα, που είχε τον πρώην ανταποκριτή ως πρότυπο, αισθάνεται προδομένο. Ο άντρας δολοφονείται από τους υποστηρικτές του για παραδειγματισμό.

Το έργο γράφτηκε στο πλαίσιο της Σχολής Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του θεάτρου Πορεία (Οκτώβριος 2019-Μάιος 2020) με εισηγητές τους Θανάση Τριαρίδη και Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη.


Σκηνοθετικό σημείωμα:
«Ο Χ.Κ. Άντερσεν λέει ότι: «Το να ζεις μόνο δεν είναι αρκετό, είπε η πεταλούδα. Πρέπει να έχεις λιακάδα, ελευθερία και ένα μικρό λουλούδι…». Αυτή είναι η εισαγωγή που κάνει η ίδια η συγγραφέας στο έργο της και πάνω σε αυτό τον καμβά θα κινηθεί και η σκηνοθεσία. Με μινιμαλιστικό σκηνικό και μεγαλύτερη έμφαση στο λόγο και στις ερμηνείες, αλλά και στην μουσική υπόκρουση θα δημιουργηθεί μια ασφυκτική ατμόσφαιρα που θα κάνει συμμέτοχο και συνένοχο τον θεατή στην ιστορία, φέροντας την ατμόσφαιρα του φιλμ νουάρ. Η παραπλάνηση είναι ο βασικός καμβάς της σκηνοθεσίας, προσπαθώντας να σκιαγραφήσει τον θύτη και το θύμα της ιστορίας.
Σε μια περίοδο, όπου ο πόλεμος έχει φτάσει στο κατώφλι της Ευρώπης, επιλέγουμε να ασχοληθούμε με ένα άκρως αντιπολεμικό έργο. Προσπαθώντας να αναδείξουμε τη φρίκη του πολέμου, όχι μόνο για τα θύματα αλλά και για τους ανθρώπους που καταφέρνουν να επιζήσουν και πώς αντιμετωπίζουν τη ζωή πλέον, αφού έχουν περάσει τόσο κοντά από τον θάνατο.
Ένα έργο γραμμένο το 2020 που όμως απευθύνεται σε όλες τις εποχές και γίνεται διαχρονικό και επίκαιρο όσο ποτέ.»
Κωνσταντίνος Ρόδης
Νάνσυ Ρηγοπούλου, Κωνσταντίνος Μιχαήλ, Abe Cohen και ο Θοδωρής Ανθόπουλος στον ρόλο του ανακριτή

Συντελούν:
Κείμενο: Δέσποινα Αποστολίδου
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρόδης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση/στίχοι: Καραφύλλης Γιαννούλης
Σχεδιασμός φωτισμών: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Κοστούμια: Μάριος Καραβασίλης
Σκηνικά: Ευγενία Βησσαρίου
Κινησιολογία: Βαγγέλης Πιτσιλός
Βοηθός σκηνοθέτη: Έλενα Αγγελοπούλου
Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη
Φωτογραφίες/trailer: Κωνσταντίνος Λέπουρης
Γραφιστική επιμέλεια: xMx GRAPHICS Michelangelo Bevilacqua
Βοηθός παραγωγής: Άκης Χαλκιάς

Διανομή (με σειρά εμφάνισης):
Νάνσυ Ρηγοπούλου, Κωνσταντίνος Μιχαήλ, Abe Cohen και ο Θοδωρής Ανθόπουλος στον ρόλο του ανακριτή

Τα τραγούδια της παράστασης ερμηνεύει ο Κώστας Μπουγιώτης

Ο δίσκος Lost in Grey με τα τραγούδια που ακούγονται στην παράσταση κυκλοφορεί από την μπάντα WiderSin: Κώστας Μπουγιώτης (φωνητικά), Καραφύλλης Γιαννούλης (κιθάρα), Γιώργος Μωραϊτης (μπάσο) και Ακούσογλου Νίκος (ντραμς).
Graphic designer: Ανδρέας Σαραβάνος
Και σε όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες


Από 12 Φεβρουαρίου 2023 κάθε Κυριακή στις 18:30
Διάρκεια παράστασης: 85' (χωρίς διάλειμμα)

Στο Θέατρο 104, Ευμολπιδών 41, Γκάζι (Σταθμός μετρό: Κεραμεικός), 6951269828, 2103455020