Γεννήθηκε στον Πύργο Ηλείας και σπούδασε στην Ανώτερη Κινηματογραφική Σχολή Λυκούργου Σταυράκου (Τμήμα Σκηνοθεσίας), απ' όπου αποφοίτησε το 1953 και στη συνέχεια στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν, απ' όπου αποφοίτησε το 1957. Η φωτογραφία του σημαντικού καλλιτεχνικού φωτογράφου Elite είναι από το πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης «Μια ιστορία από το Ιρκούτσκ» (του Αλεξέι Αρμπούζωφ, θίασος Τζένης Καρέζη, 1970-1971).
Ξεκίνησε την καριέρα του παίζοντας σε σημαντικές παραστάσεις του Θεάτρου Τέχνης ενώ κατά την περίοδο της μαθητείας του εργάστηκε στην κατασκευή του ιστορικού Υπόγειου Θεάτρου της οδού Σταδίου και στη συνέχεια ως φροντιστής στις παραστάσεις. Αργότερα, με τους απόφοιτους της σχολής Κίττυ Αρσένη, Μάρθα Βούρτση, Λεωνίδα Τριβιζά και Θανάση Μυλωνά ίδρυσαν τον εταιρικό θίασο «Ελεύθερο Θέατρο» με έργα ελληνικά και κλασικού ρεπερτορίου. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού Ντομινό (18/4/1969).
Από το 1969 ήταν σκηνοθέτης και θεατρικός επιχειρηματίας μαζί με την Τζένη Καρέζη. Το 1978 απέκτησαν τη δική τους στέγη, το «Αθήναιον», που μετονομάστηκε σε «Τζένη Καρέζη» μετά τον θάνατο της ηθοποιού το 1992. Το 1995 ίδρυσε το Σχολείο Υποκριτικής «Κώστας Καζάκος» με τετραετή φοίτηση. Η φωτογραφία είναι από το πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» (του Έντουαρντ Άλμπυ, θέατρο Αθήναιον, 1982-1983).
Διετέλεσε γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Ελεύθερου Θεάτρου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Πολιτιστικής Κίνησης, αντιπρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, ιδρυτής του Ελληνοαραβικού Συνδέσμου και του ιδρύματος «Τζένη Καρέζη» (τα γραφεία ανέστειλαν τη λειτουργία τους στις 24/12/2020). Στην αταύτιστη φωτογραφία απεικονίζεται με τη Γωγώ Ατζολετάκη, τη Μελίνα Μερκούρη, την Τζένη Καρέζη και το Σταύρο Παράβα σε πορεία.
Ανέπτυξε και πολιτική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα το 1973 να συλληφθεί από τις δικτατορικές αρχές και να φυλακιστεί. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού Τύπος της Κυριακής Έξτρα (25/7/1993).
Υπήρξε επίσης βουλευτής Επικράτειας ΚΚΕ (2007-2012). Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού Εικόνες (17/10/2004).
Τιμήθηκε με το Βραβείο Ένωσης Θεατρικών Συγγραφέων και Κριτικών για το σύνολο της δουλειάς του. Στη φωτογραφία δημοσίευμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση free press (15/6/2018).
Υπήρξε σύζυγος των ηθοποιών Τζένης Καρέζη και Τζένης Κόλλια. Στις φωτογραφίες δημοσίευμα του περιοδικού Downtown (Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2020), αταύτιστη φωτογραφία της δεκαετίας του 1980, λήψη από την ταινία «Κοντσέρτο για πολυβόλα», όπου και γνωρίστηκαν (1967) και το πρώτο του εξώφυλλο (2/8/1968) αντίστοιχα.
Ο έρωτάς τους κράτησε ως τον θάνατο της Τζένης Καρέζη το 1992. Στις φωτογραφίες δημοσιεύματα του περιοδικού Ντομινό (25/4/1969 και 19/11/1980) και εξώφυλλα περιοδικών (28/5/1969 και 13/11/1979 αντίστοιχα).
Πατέρας του ηθοποιού Κωνσταντίνου Καζάκου και παππούς της ηθοποιού Τζένης Καζάκου. Στις φωτογραφίες δημοσιεύματα των περιοδικών: Περί (Ιούνιος 2004), Paper (18/9/2004) και Homme (Οκτώβριος 2004) και εξώφυλλο του περιοδικού Βεντέτα (3/10/1974) αντίστοιχα.
Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε σε 37 ταινίες, με πρώτη την «Αρπαγή της Περσεφόνης» (1956) και τελευταία τον «Δραπέτη» (1991) και στη συμπαραγωγή «Αντεκδίκηση» («An act of reprisal», 1964). Έγραψε το σενάριο της «Προδομένης αγάπης» (1962), σκηνοθέτησε την «Ερωτική συμφωνία» (1972) και υπήρξε παραγωγός της προαναφερόμενης και των: «Λυσιστράτη» (1972) και «Η ηλικία της θάλασσας» (1978).
Στην τηλεόραση εμφανίστηκε σε λίγες σειρές αλλά πάντα με αξιομνημόνευτη συμμετοχή: «Μαρίνα Αυγέρη» (ΕΙΡΤ, άνοιξη 1973), «Η μεγάλη περιπέτεια» (ΕΡΤ, 1976-1977) (σκηνοθέτησε και τις δύο), «Μαύρη χρυσαλλίδα» (ΕΤ1, 1990-1991), «Εκτός πορείας» (ΕΤ1, 2000-2001), κ.ά. Στις φωτογραφίες δημοσιεύματα των περιοδικών Ντομινό (23/3/1973) και Επίκαιρα (4/11/1976, 31//3/1977 και 16/6/1977).
Συμμετείχε και στις καθημερινές σειρές: «Βέρα στο δεξί» (MEGA, 2004-2007) και «Ζωή ξανά» (ALPHA, 2007-2008).
Συμμετείχε σε σημαντικές ηχογραφήσεις στο ραδιόφωνο. Εξώφυλλο του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση (1/9/1989).
Το 1997 έγραψε το βιβλίο «Διαπορώ κι εξίσταμαι» (Αθήνα: Καστανιώτης, 1997) ενώ η μορφή του εντοπίστηκε και στα εξώφυλλα δύο βιβλίων ακόμη.
Πηγές:
Οι φωτογραφίες από τα θεατρικά προγράμματα και τα δημοσιεύματα είναι από το Τμήμα Παραστατικών Τεχνών και τη Βιβλιοθήκη αντίστοιχα του Ελληνικού Λογοτεχνικού και Ιστορικού Αρχείου του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (ΕΛΙΑ-ΜΙΕΤ) καθώς και από την προσωπική μου συλλογή.
Τα εξώφυλλα των περιοδικών είναι από την ανωτέρω Βιβλιοθήκη, τη Βιβλιοθήκη της Βουλής και από το site retromaniax.gr.
Το screenshot της ταινίας είναι από τη σελίδα στο facebook Πολιτικά-Εύβοια.
Οι φωτογραφίες των βιβλίων βρέθηκαν στο διαδίκτυο.