Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ο καπετάνιος τση Ζάκυθος * Το κορίτσι της Σελήνης * Οι τρεις πίνακες * Η φυγή των τεσσάρων * Από τις στάχτες της Καντάνου * Σαν μαργαριτάρι από σ' αγαπώ * 4ος όροφος ** Αληθινή ιστορία: Το ανυπεράσπιστο αγόρι ** Διηγήματα: Αγόρια και κορίτσια * Pelota * Backpack: Ιστορίες χίμαιρες ** Διάφορα άλλα: Έξι τίτλοι από τις εκδόσεις Ελκυστής * Βιβλιοδώρα από τις εκδόσεις Ελκυστής ** Για παιδιά: Η περιπετειώδης εξαφάνιση του Καλτσάκη * Ρόνι ο Σαλιγκαρόνης

Ο Άρης Τσακμακίδης και η Υπόθεση Μπετόβεν

Πώς σας ήρθε η ιδέα;
Άρης Τσακμακίδης: Μέσα από μία αμερικάνικη ταινία τρόμου, το American Psycho.

Πού γράψατε το βιβλίο σας;
Α.Τ.: Η αρχή έγινε στην περιοχή που διαμένω στην Επανομή και το τελείωσα στην περιοχή φοίτησης μου, στην Φλώρινα.

Πόσο χρόνο σας πήρε η συγγραφή;
Α.Τ.: Περίπου έναν χρόνο.

Πώς θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας με δυο λόγια;
Α.Τ.: Γεμάτο εκπλήξεις.

Θέλετε να μας δώσετε μια περιγραφή;
Α.Τ.: Συνομιλία Μάικλ Νέισον-Χένρυ Έκφορντ:
«Τώρα είμαστε ένα. Έμεινε όμως κάτι τελευταίο. Κάτι μικρό και αναγκαίο. Πώς θέλεις να σε θυμούνται;»
«Παρατσούκλι;»
«Όχι, το νέο σου όνομα. Ο Μάικλ Νέισον πέθανε, πρέπει να γεννηθεί μια νέα ζωή. Εγώ έχω πολλά ονόματα, εσύ χρειάζεσαι μόνο ένα».
«Μπετόβεν».
«Κρίμα. Μπετόβεν είναι ένας. Είναι αδυναμία μου. Οι μελωδίες του με ηρεμούν».
«Δε με άφησες να τελειώσω. Ο δολοφόνος που άκουγε Μπετόβεν. Θέλω, όταν ακούν την Πέμπτη Συμφωνία, να πεθαίνουν από τον φόβο τους».
«Το λατρεύω. Θα είσαι ο μόνος».
«Ας αρχίσουμε».
Εκείνη τη στιγμή γεννήθηκε ο δολοφόνος που άκουγε Μπετοβεν και πέθανε ο τίμιος αστυνομικός Μάικλ Νέισον.

Τι αγαπήσατε περισσότερο σε αυτό το βιβλίο;
Α.Τ.: Το ότι αποτελεί το πρώτο και το καλύτερο από τα πέντε της σειράς βιβλίων που θέλω να γράψω.

Ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας ήρωας και γιατί;
Α.Τ.: Ο Μάικλ Νέισον, ο ήρωας του βιβλίου μου. Είναι ο αγαπημένος μου διότι αποτελεί την απόδειξη ότι ο άνθρωπος όταν φθάνει στα όρια του είναι ικανός για τα χειρότερα.

Τι προσφέρει αυτό το βιβλίο στον αναγνώστη, βιβλιόφιλο ή βιβλιοφάγο;
Α.Τ.: Θεωρώ ότι δεν είναι ένα απλό βιβλίο, ένας περαστικός φίλος που έχει διάρκεια μέχρι την τελευταία σελίδα. Είναι καθρέφτης των βαθύτερων φόβων του αναγνώστη.

Ποια είναι η μεγαλύτερη αγωνία σας;
Α.Τ.: Φοβάμαι την απόρριψη του κόσμου.
Αγαπάω να με φωνάζουν Μπετόβεν.
Ελπίζω στην αναγνώριση από τους αναγνώστες μου.
Θέλω να γίνω όσο το δυνατόν καλύτερος συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων.

Ποιοι αναγνώστες θα λατρέψουν αυτό το βιβλίο;
Α.Τ.: Οι υποψιασμένοι, οι λάτρες της αγωνίας και της δράσης.

Γιατί πρέπει να το διαβάσουμε;
Α.Τ.: Για τον ίδιο λόγο που το έγραψα. Για να μάθετε το χειρότερο κομμάτι του εαυτού τους.

Πού/πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας;
Α.Τ.: Σε όλα τα βιβλιοπωλεία στην Ελλάδα και φυσικά μέσω Internet, στην σελίδα της εκδοτικής αλλά και στο e-shop.

Πού μπορούμε να βρούμε εσάς;
Α.Τ.: Μπορεί να με ψάξει κάποιος στο Facebook κυρίως, στο email μου, αλλά και στο Instagram.

Ποιο χρώμα του ταιριάζει;
Α.Τ.: Αποκλειστικά το μαύρο.

Ποια μουσική;
Α.Τ.: Λατρεύω την Ροκ μουσική, τον Μάικλ Τζάκσον, τις μελωδίες γνωστών συνθετών όπως ο Hans Zimmer αλλά και τις μπαλάντες.

Ποιο άρωμα;
Α.Τ.: Ένα που δεν είναι πολύ έντονο και περιέχει μία ιδιαίτερη πινελιά ενός ξωτικού φρούτου.

Ποιο συναίσθημα;
Α.Τ.: Vamos Αρειανάρα Vamos Campeon

Αν δεν ήταν βιβλίο, τι θα μπορούσε να είναι;
Α.Τ.: Σίγουρα κάποια πετυχημένη και αναγνωρισμένη ταινία.

Αν δεν ήσασταν συγγραφέας τι θα μπορούσατε να είστε;
Α.Τ.: Σεναριογράφος ή θεατρικός συγγραφέας. Έχω πάθος με την ηθοποιία και με την σκηνοθεσία.

Σας έχει επηρεάσει άλλος συγγραφέας στον τρόπο που γράφετε ή σκέφτεστε ή ζείτε; Ποιος/ποιο βιβλίο;
Α.Τ.: Με έχει επηρεάσει στον τρόπο που γράφω ο James Patterson.

Οι ήρωές σας μπορούν να σας κατευθύνουν ή εσείς και μόνο ορίζετε την συνέχεια και τις τύχες τους;
Α.Τ.: Οι ήρωες μου είναι μαριονέτες που κρέμονται από κλωστές που είναι συνδεδεμένες με τα δάχτυλα μου. Όπως μπορώ να προσθέσω κάποια μαριονέτα έτσι μπορώ και να αφαιρέσω.

Τι χρειάζεται κάποιος για να γράψει; Φαντασία ή εμπειρία;
Α.Τ.: Ένας συγγραφέας μπορεί να εκφραστεί μόνο με την φαντασία του αλλά ποτέ μόνο με την εμπειρία του.

Τι καθορίζει την επιτυχία σε ένα βιβλίο;
Α.Τ.: Η ανάγκη της αγοράς, οι προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού και η έμπνευση του συγγραφέα.

Τι την αποτυχία;
Α.Τ.: Η παραίτηση και η στήριξη αποκλειστικά στην γνώση και όχι στην φαντασία.

Ποιον τίτλο βάζετε στο βιβλίο της ζωής σας;
Α.Τ.: Η δύναμη της τύχης.
Το  μυθιστόρημα του Άρη Τσακμακίδη, Υπόθεση Μπετόβεν, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής. Η υπόθεση λέει:
Δεκαπέντε χρόνια πριν, ένας αστυνομικός πέφτει θύμα ενός καλοστημένου σχεδίου εξόντωσής του. Ένας πολύ ισχυρός έμπορος ναρκωτικών καταφέρνει με την επιρροή και τη δύναμή του να τον στείλει στη φυλακή για δέκα χρόνια. Τα μαρτύρια που υπομένει είναι μια φρίκη. Βιασμός και ξυλοδαρμός ήταν η καθημερινή του ρουτίνα. Όταν όμως μαθαίνει την αλήθεια, την προδοσία των δικών του ανθρώπων, την προδοσία όλων αυτών που αγαπά, ένα ένα τα κομμάτια της ψυχής του καίγονται. Σε συνεργασία με έναν συγκρατούμενό του, κατάφερε να αποδράσει από τη φυλακή του Πρινς Άλμπερτ και δέκα χρόνια μετά εμφανίζεται ως ο δολοφόνος που ακούει Μπετόβεν, κυνηγώντας όλους αυτούς που του κατέστρεψαν τη ζωή. Δεν το κάνει για εκδίκηση, αλλά για να πάρει πίσω τη χαμένη του ζωή. Πολλοί κατά συρροή δολοφόνοι έχουν περάσει από τον Καναδά. Κανείς όμως από αυτούς δεν άκουγε Μπετόβεν.

Ο Αριστείδης Τσακμακίδης γεννήθηκε στις 4 Αυγούστου 1998. Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη και διαμένει στην Επανομή. Είναι φοιτητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Φλώρινας. Όταν η κλασική μουσική έκανε την εμφάνισή της, ο ίδιος δεν άργησε να δημιουργήσει έναν νέο πρωτότυπο δολοφόνο. Περίμενε μέχρι το τέλος της εξεταστικής, ώστε να γυρίσει στη Θεσσαλονίκη και να αρχίσει να αποτυπώνει την προσωπικότητα του δολοφόνου σε ένα τετράδιο. Για δύο μήνες μέχρι να επιστρέψει στην περιοχή φοίτησής του δε βγήκε από το σπίτι. Η απομόνωση και τα τραγούδια που άκουγε επανειλημμένα προκειμένου να του έρθει η πολυπόθητη έμπνευση ήταν οι δύο καλύτεροι σύμβουλοί του. Μέχρι την τελευταία σελίδα ακολουθούσε την ίδια ρουτίνα. Το μυαλό του ενεργοποιούνταν μόνο όταν έπεφτε ο ήλιος. Πολλές φορές ξενυχτούσε πάνω από το τετράδιο και έπειτα μπροστά στον υπολογιστή του. Έναν χρόνο χρειάστηκε για να τελειώσει το έργο «Υπόθεση Μπετόβεν». Ποτέ δεν έγραψε ούτε μία σελίδα όσο ήταν μέρα. Αυτή είναι η υπογραφή του.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Pelota, Σταμάτη Γιακουμή4ος όροφος, Μάριου ΛιβάνιουΗ φυγή των τεσσάρων, Χάρη ΜπαλόγλουΑγόρια και κορίτσια, Δημήτρη ΣιάτηΣαν μαργαριτάρι από σ' αγαπώ, Αντώνη ΠαπαδόπουλουBackpack: Ιστορίες χίμαιρεςΑπό τις στάχτες της Καντάνου, Χριστίνας Σουλελέ
Βιβλιοδώρα από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΟι τρεις πίνακες, Βαΐας ΠαπουτσήΈξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΤο κορίτσι της Σελήνης, Μαργαρίτας ΔρόσουΤο ανυπεράσπιστο αγόρι, Αλέξανδρου ΠιστοφίδηΡόνι ο Σαλιγκαρόνης, Χριστίνας ΔιονυσοπούλουΗ περιπετειώδης εξαφάνιση του Καλτσάκη, Ευαγγελίας Τσαπατώρα