Ανέστης Πλουμής: Η ανεπάρκεια των ανθρωπίνων σχέσεων και ειδικότερα των ερωτικών που οδηγούν τα μέλη τους στην ανικανοποίηση της ψυχής. Την τελική απόφαση μιας σχέσης την ορίζει συνήθως η γυναίκα και επιθυμία της, κατά βάση, είναι να γνωρίσει έναν άνδρα στο τρίπτυχο: καλός, όμορφος και ευκατάστατος. Πάντα βέβαια, στο πλαίσιο της σύγχρονης δυτικής κοινωνίας και των δεδομένων της. Επειδή όμως είναι δύσκολο να βρεθούν όλα σε έναν, μήπως θα ήταν καλύτερα να έχει φανερά τρεις ή τουλάχιστον δυο άνδρες που θα αλληλοσυμπληρώνονται;
Στην παρούσα λοιπόν ιστορία, μιλάμε για την προσπάθεια των τριών μελών να ισορροπήσουν και να αποδεχτούν τη θέση τους μέσα σε μια φανερή, τριμερή ερωτική σχέση. Και λέμε φανερή και όχι παράλληλη και κρυφή, γιατί τότε θα μιλούσαμε για κλασική απιστία που στην περίπτωσή μας δεν υφίσταται.
Αν θα έπρεπε να το περιγράψετε με μία μόνο λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Α.Π.: Ισορροπία.
Τι θα συμβουλεύατε εκείνον που επρόκειτο να το διαβάσει;
Α.Π.: Να μην μείνει μόνο στην κινηματογραφική πλοκή με τις πικάντικες τολμηρές περιγραφές και αναπάντεχες ανατροπές της ιστορίας. Να στοχαστεί βαθύτερα τις διάφορες προσεγγίσεις που εμβόλιμα τοποθετούνται κατά περίπτωση, είτε στις περιγραφές είτε στους διαλόγους και αφορούν στα σύγχρονα κοινωνικά και ηθικά θέματα.
Να απολαύσει την ανάγνωση, αφήνοντας τη φαντασία του να στήνει εικόνες σαν να βλέπει σινεμά. Γιατί έτσι γράφτηκε το βιβλίο, ως μία ταινία όπου οι χαρακτήρες και τα συναισθήματα γίνονται κατανοητά μέσα από τη δράση και την αντίδραση.
Αν το βιβλίο σας ήταν/γινόταν ένα κανονικό ταξίδι κάπου στον κόσμο, που θα πηγαίναμε και πόσες μέρες θα κρατούσε;
Α.Π.: Η ιστορία του βιβλίου μου είναι όντως ένα ταξίδι που θα μπορούσε να διαδραματιστεί μόνο στην ηλιόλουστη ευρωπαϊκή Μεσόγειο και θα κρατούσε περίπου δυο χρόνια.
Κλείστε τη μίνι συνέντευξη με μία φράση/παράγραφο από το βιβλίο
Α.Π.: «Όταν η γυναίκα πιστεύει στον άνδρα της, είναι η στιγμή που εκείνος την ερωτεύεται. Αντίθετα, κάθε φορά που τον απαξιώνει είναι σαν να τον θάβει ζωντανό», ολοκλήρωσε ο Στέφανος με απόλυτη βεβαιότητα.
«Έχεις δίκιο. Ξέρεις πόσοι ζουν στη ζώνη της απαξίωσης; Ειδικά οι παντρεμένοι! Ζωντανοί νεκροί!»
Το μυθιστόρημα του Ανέστη Πλουμή, Το στοίχημα μιας ζωής, κυκλοφορεί από την Άνεμος εκδοτική. Διαβάστε τις πρώτες σελίδες!
Στην περίληψη λέει:
Στην περίληψη λέει:
Μία ελεύθερη, δυναμική γυναίκα έρχεται αντιμέτωπη με τα διλήμματα της ζωής της. Από τη μία επιθυμεί ν’ αφοσιωθεί στην καριέρα της και από την άλλη να ζήσει όσα προσπέρασε: την αληθινή ερωτική αγάπη και το βίωμα ενός δικού της παιδιού.
Τα ισχυρά «θέλω» της θα συγκρουστούν με τις άμυνες δύο διαφορετικών ανδρών. Θα οδηγήσει τις αποφάσεις και θα επιδιώξει τη φανερή, γεμάτη πάθος κοινή ερωτική τους συμβίωση. Απώτερος στόχος, να συλλάβει εν γνώσει της ένα παιδί, καρπό του κοινού έρωτά τους, ρισκάροντας να τιναχτούν όλα στον αέρα.
Θα τα καταφέρει; Θα συμπορευτούν όλοι ως ένα αρμονικό τρίγωνο; Και ποιο θα είναι τελικά το στοίχημα σ’ αυτήν τη μεγάλη εσωτερική της ανάγκη;
Ένα πικάντικο, ανατρεπτικό μυθιστόρημα, με εναλλαγές του εύθυμου και δραματικού στοιχείου, που εστιάζει στο βάθος της γυναικείας ψυχής, μέσα από τα μάτια ενός άνδρα και διαβάζεται με μια ανάσα…
Ο Ανέστης Πλουμής γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ζει μόνιμα στην Αθήνα. Απόφοιτος της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. και της Σ.Σ.Α.Σ. Οικονομικού. Φοίτησε στο Ινστιτούτο Centre d’ Etudes Diplomatiques et Stratégique (CEDS) d’ Université de IENA à Paris. Εργάστηκε σε δημοσιοοικονομικές υπηρεσίες του Δημοσίου. Ολοκλήρωσε κύκλους σπουδών σχετικά με τη δημιουργική γραφή, την πρακτική διαλόγων, τη σημειολογία θεατρικής γραφής, την περιγραφή δραματουργικής έκφρασης, την τεχνική σεναρίου, τις διαφορές συγγραφής (για διασκευή) μεταξύ μυθιστορήματος, θεατρικού έργου και σεναρίου.
Από το 2007, ασχολείται επαγγελματικά με την συγγραφή σεναρίων, θεατρικών έργων, και μυθιστορημάτων. Το 1989, βραβεύτηκε με έπαινο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών για το ποίημά του «Το παράλογο του πολέμου». Το 2014, απέσπασε στο Λονδίνο το βραβείο κοινού «Greek film lovers club award» σε διεθνή διαγωνισμό σεναρίου ταινίας μεγάλου μήκους, με τίτλο: «Όταν ο θάνατος ερωτεύεται». Το 2019, του απονεμήθηκε στο Λονδίνο το 3o βραβείο θεατρικής γραφής στο διεθνή λογοτεχνικό διαγωνισμό «Cosmocinema Awards - Video Poetica», για το θεατρικό έργο: «Το όνειρο του διαμαντιού».