Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο –παρακολουθείτε όλα τα είδη– ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθoπλασίες: Από τις στάχτες της Καντάνου * Σαν μαργαριτάρι από σ' αγαπώ * 4ος όροφος * Τα σπασμένα κομμάτια μιας αγάπης * Ιόντα θανάτου * Ο βυθός αλλιώς ** Διηγήματα: Pelota * Backpack: Ιστορίες χίμαιρες * Πέτα μακριά, Πέπε ** Διάφορα άλλα: Βιβλιοδώρα από τις εκδόσεις Ελκυστής ** Ποίηση: Δεύτερη φωνή Ι * Το ξενοδοχείο της αυτοπραγμάτωσης * λοιπόν, * Ναι, αρνούμαι * Η άλλη πλευρά ** Για παιδιά: Η περιπετειώδης εξαφάνιση του Καλτσάκη * Ρόνι ο Σαλιγκαρόνης

Ο Δημήτρης Έξαρχος, η Μυρτώ Παπά και Οι Χορτοφάγοι

Οι πρωταγωνιστές της παράστασης «Οι Χορτοφάγοι» σε σκηνοθεσία Βασίλη Θεοδώρου, που παίζεται στο θέατρο Μπέλλος κάθε Τετάρτη στις 19.15, μιλούν για το έργο και τους χαρακτήρες που υποδύονται.
Σε κάθε έργο υπάρχει ένα μήνυμα που υπερτερεί όλων. Ποιο είναι το μήνυμα αυτού του έργου;
Δημήτρης Έξαρχος: Το μήνυμα του έργου, μέσα από τα δικά μου μάτια, είναι ότι η ρουτίνα της ζωής των ανθρώπων τρώει τις ψυχές τους σε καθημερινή βάση. Παρόλα αυτά, στο τέλος της μέρας, ξεχνάμε τα πάντα και πέφτουμε σε έναν επαναλαμβανόμενο κύκλο χωρίς να λύνουμε τα προβλήματά μας, κοροϊδεύοντας τον εαυτό μας, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή ο κύκλος αυτός θα σπάσει.
Μυρτώ Παπά: Το έργο σκιαγραφεί με σκληρό και άμεσο τρόπο τις ανθρώπινες σχέσεις. Για ποιον λόγο επιλέγει κανείς το ζευγάρι του; Γιατί παραμένει σε μία σχέση όταν αυτή έχει πια τελειώσει; Τι θυσίες πρέπει να κάνει για να μην διαταραχθεί η φαινομενική του γαλήνη; Πόσο συνειδητά κατατρώει ο ένας τις σάρκες του άλλου; Και τελικά, για ποιον λόγο;

Πείτε μας δυο λόγια για τον χαρακτήρα που υποδύεστε..
Δημήτρης Έξαρχος: Ο Σεριόζα είναι ένα παιδί που προέρχεται από μια πολύ πλούσια οικογένεια. Ωστόσο, η κακομεταχείριση των γονιών του, του δημιούργησε αρκετές ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα και κατ’ επέκταση μια ασταθή συμπεριφορά. Αυτή η μεταχείριση χάραξε την πορεία του ως ένα παιδί εύκολα χειραγωγήσιμο και σε συνδυασμό με την εξαφάνιση της μητέρας του, του γέννησε την ανάγκη να βρει τη μητέρα του σε κάποιο άλλο πρόσωπο, σε αυτό της Κάτιας, η οποία έγινε και γυναίκα του.
Μυρτώ Παπά: Η Κάτια είναι μια νεαρή φοιτήτρια που παντρεύτηκε έναν προβληματικό γόνο πλούσιας οικογένειας, τον οποίο εξ’ αρχής μισούσε. Ήταν ο τρόπος για να ξεφύγει από τη φτωχική ζωή που έκανε με την πατρική της οικογένεια. Η επιλογή της αυτή την έχει αλλοιώσει και έχει μετατραπεί σε ένα θυμωμένο και καυστικό πλάσμα, που με κάθε ευκαιρία μειώνει τον σύζυγό της και προσπαθεί να ξεφύγει νοητικά και σωματικά από αυτόν. Με μία φράση θα έλεγα ότι είναι μια κατ' επιλογή παγιδευμένη κοπέλα, χωρίς φανερή διέξοδο διαφυγής.

Τι θέλετε να κρατήσει ο θεατής;
Δημήτρης Έξαρχος: Αυτό που πρέπει να κρατήσει ο θεατής από την παράσταση είναι ότι, όσο αναβάλλεται η αναζήτηση των λύσεων για τα προβλήματά μας, τόσο η ρουτίνα της ζωής μάς τρώει, μέχρι το σημείο που δεν υπάρχει γυρισμός.
Μυρτώ Παπά: Θα ήθελα ο θεατής να κάνει ένα καθρέφτισμα του έργου στον εαυτό του. Τί ζωή έχει επιλέξει να ζει, με τί προτεραιότητες και τί ηθικούς φραγμούς. Για ποιον λόγο έχει επιλέξει τον σύντροφό του. Είναι διατεθειμένος, αν τελειώσει η σχέση μέσα του, να φύγει πριν φάει ο ένας τις σάρκες του άλλου; Είναι έτοιμος να πάρει το ρίσκο μιας τέτοιας απόφασης; Ζητάμε δύσκολα πράγματα από τους θεατές μας, το ξέρω. Άλλωστε και εμείς οι ηθοποιοί με τα ίδια ερωτήματα έχουμε έρθει αντιμέτωποι μέσω του έργου αυτού. Δεν είναι καθόλου εύκολο να δεις κατάματα την ανθρώπινη φύση σου!


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Η άλλη πλευρά, Γιώργου Λύπα4ος όροφος, Μάριου Λιβάνιουλοιπόν, Ευτυχίας ΚατελανάκηΤο ξενοδοχείο της αυτοπραγμάτωσης, Άνθιας Χριστοδούλου-ΘεοφίλουΣαν μαργαριτάρι από σ' αγαπώ, Αντώνη ΠαπαδόπουλουBackpack: Ιστορίες χίμαιρεςΑπό τις στάχτες της Καντάνου, Χριστίνας Σουλελέ
Πέτα μακριά, Πέπε, Δαμιανός ΑγραβαράςΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη ΣμίχεληΟ βυθός αλλιώς, Μαρίας ΒουζουνεράκηΤα σπασμένα κομμάτια μιας αγάπης, Πόπης ΚλειδαράΙόντα θανάτου, Σοφίας ΕλευθεριάδουΝαι, αρνούμαι, Χάρη ΒαρούτηΗ περιπετειώδης εξαφάνιση του Καλτσάκη, Ευαγγελίας Τσαπατώρα