Ο Αδριανός, που ξεκινάει όπως όλοι μας, σαν παιδί, είναι γόνος μιας υψηλά ιστάμενης και ιδιαίτερα φιλόδοξης οικογένειας, ο οποίος, αντί για την αγάπη, την βασική αυτή ανάγκη όλων μας, διδάσκεται από μικρός τον ανταγωνισμό, την απόσταση των διογκωμένων «εγώ» των μελών της οικογένειας του, τις πλεκτάνες και τις ίντριγκες. Καθώς οι πρωταρχικοί του πόθοι μένουν εξ' αρχής ανικανοποίητοι, ένας άλλος εμφανίζεται στην θέση τους, ως μονόδρομος για την εξασφάλιση της επιβίωσης του και ως η κινητήριος δύναμη που θα του δώσει την απαραίτητη ώθηση να προχωρήσει στη ζωή: ο πόθος για επιτυχία, η δίψα για εξουσία και δύναμη. Ως πραγματικά άνθρωπος δυνατός, ή έστω αποφασισμένος να ρισκάρει τα πάντα για να επιτύχει στη ζωή του, με τον αγώνα του και την ταυτόχρονη συνδρομή της τύχης που του στέκεται ευνοϊκή, επιτυγχάνει τελικά τους στόχους του.
Ωστόσο, κατά πόσο είναι ικανά όλα αυτά, ακόμη και η μεγαλύτερη επιτυχία και στέψη του ως αυτοκράτορα να του γεμίσουν τα ψυχικά κενά; Ο Αδριανός ωστόσο δεν παύει ποτέ να παλεύει με όλες του τις δυνάμεις και να προσπαθεί. Ο αληθινός έρωτας και η τελική αναμέτρηση του με τον επικείμενο θάνατο, θα είναι τα πιο αληθινά συμβάντα της πολυτάραχης ζωής του, και θα αποκαλύψουν τόσο στον ίδιο, τον υποδυόμενο ήρωα του έργου, όσο και στο κοινό, τους θεατές, μια από τις μέγιστες φιλοσοφικές αλήθειες, από τις οποίες βρίθει το κείμενο του Λιακόπουλου.
Εξαιρετική ερμηνεία, που υπερβαίνοντας την δυσκολία του μονολόγου, ο Χρήστος Λιακόπουλος επιτυγχάνει ξετυλίγοντας με μεγάλη παραστατικότητα όλον τον μίτο της πολύπλοκης ζωής και των συναισθημάτων και πόθων του ήρωα του, τόσο ζωντανά, που φαίνεται να καλούν και να προδιαγράφουν το ίδιο του το μέλλον και τις εξελίξεις του. Και, τέλος, το σκηνοθετικό του ταλέντο, καθώς οι εναλλαγές του φωτισμού και της μουσικής φαίνονται ν' ακολουθούν πιστά το κείμενο και τα «σκαμπανεβάσματα» του πραγματικού και συναισθηματικού κόσμου του αφηγητή.
Όλα αυτά είναι τόσο ζωντανά, που το κοινό μοιάζει να συμμετέχει σ' αυτό το έργο, να έχει κι αυτό το ρόλο του, σαν θεατής που μέσα από την τόσο επιτυχημένη και παραστατική αφήγηση, παρακολουθεί επακριβώς την εσωτερική και εξωτερική ζωή του πρωταγωνιστή (και το πώς η πρώτη προβάλλει και προκαλεί την δεύτερη) ή, ακόμη καλύτερα, σαν εξομολογητής που δεν κρίνει, κάνει όμως το πιο σημαντικό. Σκέφτεται και ακούει.
Φαίη Ρέμπελου
Συντελεστές τέταρτου χρόνου:
Κείμενο: Χρήστος Λιακόπουλος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Λιακόπουλος, Αναστασία Μαρκουτσά
Φωτισμοί: Χρήστος Λιακόπουλος
Κοστούμι: Μίκα Πανάγου
Θρόνος - Στεφάνι: Γιώργος Ρούσσης
Μουσική επιμέλεια: Χρήστος Λιακόπουλος
Επεξεργασία ήχου: Σπύρος Αραβοσιτάς
Φωτογραφίες: Τζένη Κουκίδου
Δημιουργία και επιμέλεια εικαστικών: Χρήστος Λιακόπουλος, Τζένη Κουκίδου
Κατασκευή κοστουμιού: Βάνια Αλεξάντροβα
Δημόσιες σχέσεις: Άντζυ Νομικού
Σκηνοθεσία και μοντάζ video trailer: Χρήστος Λιακόπουλος
Ηλεκτρονική επεξεργασία video trailer και εικονοληψία: Τζένη Κουκίδου
Ήχος: Σπύρος Αραβοσιτάς
Στο ρόλο του Αδριανού ο Χρήστος Λιακόπουλος
Κάθε Κυριακή στις 21.00 στο θέατρο Αλκμήνη, Αλκμήνης 12, Αθήνα, 2103428650
Διάρκεια: 70'
Πρωινές παραστάσεις για σχολεία και συλλόγους