Μια συναυλία από το Opus Day Trio αφιερωμένη σε τρεις αναγνωρισμένους Αρμένιους συνθέτες την Πέμπτη 20 Ιουνίου στις 20.30 στο Θέατρο Αλκμήνη [Αλκμήνης 8 (μετρό Κεραμεικός), 2103428650]. Το Opus Day Trio είναι ένα νεοσύστατο σχήμα μουσικής δωματίου, που αποτελείται από τις Δάφνη Μέγγου (κλαρινέτο), Υβόννη Μέλισσα (βιολί) και Αθηνά Μπαρδάκου (πιάνο). Η συναυλία είναι αφιερωμένη σε τρεις αναγνωρισμένους Αρμένιους συνθέτες από τον 20ο αιώνα μέχρι και σήμερα. Και τα τρία έργα συνδυάζουν με έναν αρμονικά παράδοξο τρόπο τα ιδιαίτερα ηχοχρώματα των οργάνων, όπως και δύο διαφορετικές μουσικές κουλτούρες: Την κλασσική μορφολογική δομή και γραφή, με έντονα τα στοιχεία της παραδοσιακής Αρμενικής μουσικής και των ανατολίτικων ακουσμάτων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1. A.ARUTIUNIAN Suite for Trio - (1992): I.Introduction, II.Scherzo, III.Dialog, IV.Finale
2. A. KHACHATURIAN Trio - (1932): I.Andante con dolore, molt' espressione, II.Allegro, III. Moderato - Presto
Ο Πολυχώρος Αυλαία [Β Μεραρχίας και Κουντουριώτου, Πειραιάς, 2104297771, 6906461616] παρουσιάζει το Ο Καραγκιόζης στο Αυλαία του Θεάτρου Σκιών ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. Κάθε φορά με νέο έργο. Διασκεδαστικές φρέσκιες ιστορίες παραδοσιακές και συνάμα διδακτικές... Με διαφορετικό εκπαιδευτικό θέμα η κάθε μία παράσταση... Οι μικροί μας φίλοι μπορούν να προμηθευτούν παραδοσιακές ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ φιγούρες του καραγκιόζη και της παρέας του στο τέλος της κάθε παράστασης για να έχουν κάτι που θα τους ξυπνά μεγαλώνοντας γλυκιές αναμνήσεις... Επίσης, μπορούν να ανέβουν πάνω στην σκηνή και να μάθουν τα μυστικά της παραδοσιακής αυτής τέχνης. Δώρα εκπλήξεις για τα παιδιά!
Κάθε Σάββατο στις 18.00
Καραγκιόζης... είναι λέξη τούρκικη και σημαίνει "Μαυρομάτης"... Είναι ο γνωστός ήρωας του Θεάτρου Σκιών που σκορπά με την εξυπνάδα του, το γέλιο σε μικρούς και μεγάλους... Είναι τέλειος τύπος ανθρώπου του λαού... Καλόκαρδος, πατριώτης, ερωτιάρης, ετοιμόλογος, πολιτικός. Πότε είναι πλούσιος, πότε φτωχός, πότε κάνει τον κουτό, πότε τον παλικαρά. Είναι ο τέλειος τύπος Ρωμιού. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλής τρόπος ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, προερχόμενος από την Τουρκία. Ο δημοφιλής λαϊκός ήρωας εδώ και αιώνες χαρίζει γέλιο και συγκίνηση. Προσπαθεί να μας πείσει ότι τα πράγματα θα φτιάξουν και να μην υποκύπτουμε εύκολα. Να ξεπερνάμε τις δυσκολίες που πάντα θα συναντάμε όσο πιο ανώδυνα και χαριτωμένα δίνοντάς μας κουράγιο και δύναμη. Πάντα εφευρετικός και ετοιμόλογος, βρίσκει τις πιο απίθανες δικαιολογίες ώστε να μοιραστούν αλλού οι ευθύνες. Την σημερινή εποχή συναντάμε μια αντιστοιχία με την κατάσταση που βιώνουμε χρόνια τώρα και παίρνουμε δύναμη για να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε...
Η Καλλιτεχνική Συμμορία Ντουέντε παρουσιάζει την παράσταση Κύριος και Κυρία Λοτ -σε σκηνοθεσία Νικόλα Ανδρουλάκη («Κούκλες», «Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.», «Δείπνο με τον Σατανά»)- το νέο καλοκαιρινό σχεδίασμα μιας ιστορίας αγάπης και πόνου που ταξίδεψε από το Κάμελοτ και τη Βενετία ως τον Πειραιά, την Αθήνα και την Πάτρα. Στο πρωτόγνωρο δραματουργικό και ερμηνευτικό σύμπαν του ολιστικού Θεάτρου της Πραγματικότητας. Σε μία παράσταση στα όρια μεταξύ τέχνης και ζωής. Που γράφεται κάθε βράδυ από την αρχή. Βουτηγμένη στο γέλιο και το δάκρυ. Στ’ αλήθεια. ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ: Μία λαίδη. Το πρόσωπο μοιάζει με νεκρής από καιρό γυναίκας. Μαλλιά ξασμένα. Τεντωμένα νεύρα στον λαιμό. Τα πόδια της μοιάζουν με ουρά. Ίσως φοράει νυφικό και κρατά μια ανθοδέσμη. Πιστεύει πως έχει γενέθλια κάθε μέρα. Ακούει στο όνομα Λοτ. Κυρία Λοτ. Την αναζητά ένας ιππότης. ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ: Ένας ιππότης. Το πρόσωπο γαμψό. Ρυτίδες στο μέτωπο. Μπούκλες. Παλεύει συχνά με αόρατους εχθρούς. Στο στέρνο του μέσα, ένα σβηστό κερί. Ενδέχεται να φοράει μαύρα και να βαστά ένα σπαθί. Πιστεύει πως δεν έχει γενέθλια ποτέ. Ακούει στο όνομα Λοτ. Κύριος Λοτ. Τον ψάχνει μια λαίδη. Χάθηκαν στο Κάμελοτ, πριν δεκαπέντε αιώνες. Συναντήθηκαν, κάποτε, σε ένα τρένο ιταλικό, σε ένα μικρό βαγόνι. Κάποιοι τους είδαν σε μια γέφυρα της Βενετίας. Είπαν πως μοιάζουν με Ρωμαίο και Ιουλιέτα. Άλλοι, πως είναι δυο αυτόχειρες ανώνυμοι. Ύστερα, βρέθηκαν σε έναν δρόμο της Αθήνας κι αμέσως χάθηκαν ξανά. Ακούγεται πως είναι Εύα και Αδάμ, ο Λωτ και η γυναίκα του, μια Σάρρα με δύο ρω ενωμένα. Ορφέας και Ευριδίκη. Δυο αστερισμοί, η Ανδρομέδα κι ο Περσέας. Πίνακες του Γουοτερχάουζ και φιγούρες του Πικάσο, μοιάζουν με όλους αυτούς και με άλλους τόσους και αρνούνται όλα τα ονόματα. Μονάχα ψάχνει ο ένας τον άλλον. Σε αεροδρόμια, σε λιμάνια και προβλήτες και σταθμούς. Στα Σόδομα, στα Γόμορρα. Παντού. Για πάντα. Μέχρι να κοιτάξουν δίπλα και να δουν πως παν’ μαζί. Εκεί γεννιούνται και βαφτίζονται απ’ την αρχή. Εκεί, αγκαλιά, πεθαίνουν. Εκεί, μες στην μπανιέρα του σπιτιού τους. Περιμένοντας μια γόνδολα να τους πάει κάπου μακριά. Ή ένα φέρι μποτ. Τον πελαργό. Κάτι. Μέχρι να φτάσουν στον τερματικό σταθμό. Γιουκάλι.
Ένα ιπποτικό παραμύθι παραλόγου για έναν αδικοχαμένο έρωτα δεκαπέντε αιώνων και κάτι. Σαν σε κυβιστικό πίνακα ζωής, ο Sir Lancelot και η Lady of Shalott μάχονται ενάντια στη λήθη των καιρών, για μια ευκαιρία στην αγάπη. Το έργο γράφτηκε στο 3ο στούντιο συγγραφής θεατρικού έργου του Εθνικού Θεάτρου.
Κείμενο: Αντιγόνη Σταυροπούλου | Δραματουργική επεξεργασία-σκηνοθεσία: Νικόλας Ανδρουλάκης | Σκηνoγραφία: Δημήτρης Κωνσταντάρας | Μουσική επιμέλεια: Κάποιοι άλλοι | Κινησιολογία: Έμιλυ Νικόλα | Φωτογραφίες: Ίρις Κάτσουλα | Οργάνωση Παραγωγής: Γιάννης Βερβενιώτης | Επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής | Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Αξιώτης | Παραγωγή: Ντουέντε | Παίζουν: Νικόλας Ανδρουλάκης, Αντιγόνη Σταυροπούλου
Από 12 ως 16 Ιουνίου, κάθε μέρα στις 21.00, στο θέατρο Faust (Καλαμιώτου 11 & Αθηναϊδος 12, Αθήνα, 2103234095)
Στο COUPE 77, ένα wagon bar, στην Γερμανία, συναντιούνται κόσμοι, ιδέες, αξίες και διλήμματα που έχουν περάσει από τα μυαλά και τα στόματα ανθρώπων στις πιο μεγάλες στιγμές της ανθρώπινης ιστορίας. Μια Εβραία, ένας πρόσφυγας, ένας δικαστής, μια μάρτυς, ένας γιος μια μάνα και τελικά, μια γυναίκα και ένας άντρας ζωντανεύουν μέσα στο βαγόνι αυτά που κάποιοι είπαν, αυτά που κάποιοι θα πουν και κυρίως αυτά που κάποιοι δεν θα πουν ποτέ. Όλα αυτά μπροστά στα μάτια του πιανίστα και της τραγουδίστριας του COUPE 77, που με μουσικές από όλες τις μεριές της γης, αγκαλιάζουν, σχολιάζουν και εξελίσσουν αυτό το «αλλιώτικο» παραμύθι. Και ένα παιδί… ένα παιδί που μονάχα αυτό μπορεί να δει, να ακούσει, να μιλήσει και να μην σωπάσει. Δείτε την παράσταση στις 13 & 14 Ιουνίου στις 20.15 στο θέατρο Αλκμήνη [Αλκμήνης 8, Γκάζι, 2103428650, 6974990082]
Eπιμέλεια κειμένων: ΝΙΚΟΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ / ΑΝΤΖΕΛΙΚΑ ΑΡΟΥΤΙΟΝΟΒΑ | Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ | Σκηνικά: ZAF CNTR | Μουσική: ΝΑΣΣΟΣ ΣΩΠΥΛΗΣ | Φωτισμοί: ΝΙΚΟΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ | Επιμέλεια κίνησης - Χορογραφίες: ΕΛΕΝΑ ΓΕΡΟΔΗΜΟΥ | Γραφιστική Επιμέλεια: gridfox.gr | Poster Illustration: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΙΜΠΑΣ | Βοηθός Σκηνοθέτη: ΑΝΤΖΕΛΙΚΑ ΑΡΟΥΤΙΟΥΝΟΒΑ | Ερμηνεύουν: ΑΝΤΖΕΛΙΚΑ ΑΡΟΥΤΙΟΥΝΟΒΑ, ΝΙΚΟΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ | Στο Πιάνο: ΝΑΣΣΟΣ ΣΩΠΥΛΗΣ | Τραγουδάει ζωντανά η ΦΙΝΤΕ ΚΟΚΣΑΛ | Τα παιδιά: Ζωή Ρεμούνδου, Νικόλας Ιωνάς
Οι Θεατρίνων Θεατές, πιστοί στο ανοιξιάτικο καθιερωμένο τους ραντεβού, παρουσιάζουν το ερωτικό δράμα της Μαίρης Μιχαλάτου Η Κάρεν Στόουν δε μένει πια εδώ, για τρίτη χρονιά, στο Studio Κυψέλης (Σπετσοπούλας 9 & Κυψέλης, Κυψέλη, 2108819571) κάθε Τετάρτη στις 21.00, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Μια αναπόληση σ’ έναν ανοιξιάτικο κήπο στην αιώνια πόλη. Μια γοητευτική ηθοποιός, χορτασμένη, αστή και μόνη, προσπαθεί να θυμηθεί την ζωή της, τον έρωτα, όσους την αγάπησαν και όσους πρόδωσε. Δε μπορεί να θυμηθεί. Την πιέζει ο χρόνος. Δε μπορεί ή δε θέλει να θυμηθεί την ζωή της; Η τρυφερή, ερωτική ιστορία της Κάρεν Στόουν, επιστρέφει στον τόπο, τον χρόνο και τον χώρο που ένιωσε να παγώνει η ζωή της για να επανεξετάσει και να αναμετρηθεί… Να αναλογιστεί και να προσδιορίσει… Να συμπεράνει. Λεπτό προς λεπτό, οι μνήμες επιστρέφουν και ο απολογισμός θα έρθει αυτόματα. Η Κάρεν Στόουν αυτή τη φορά νίκησε. Κατάφερε να θυμηθεί ποια πραγματικά ήταν.
Σκηνοθεσία: Γιώργος Λιβανός | Σκηνικά-κοστούμια: Γιοβάνννα Πρασίνου | Μουσική: Φώτης Σιβριγιάν | Την παράσταση συνοδεύει στο πιάνο η Νίκη Γκουντούμη | Πρωταγωνιστούν: η Καίτη Ιμπροχώρη στον ρόλο της Κας Στόουν | Και οι: Αγησίλαος Σιούνας, Μαρία Δρακοπούλου, Μάνος Τσιβιλής, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Βασίλης Θεοδώρου, Νίκος Χαλατζίδης | Τραγουδά η σοπράνο Σοφία Μπεράτη | Guest star: Μάγος Luigello | Φωτογραφίες: Κώστας Βολιώτης | Κινηματογράφηση: Αντώνης Μανδρανής | Προβολή-επικοινωνία: Νατάσα Παππά
Από τις 31 Μαΐου ως 16 Ιουνίου στο Rabbithole [Γερμανικού 20, Μεταξουργείο] δείτε το Τρίτο Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού με βάση την ζωγραφική κόμικς, το Rabbitlab 3.0.
Το Rabbitlab πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2017 με μεγάλη επιτυχία, προτείνοντας για πρώτη φορά ένα φεστιβάλ όπου θα συμμετέχουν ομάδες χορού των οποίων οι πρότυπες δημιουργίες θα στηρίζονται σε πίνακες ζωγραφικής αποκλειστικά. Μετά το αφιέρωμα στον Φουτουρισμό και τον Υπερεαλισμό και το έργο του Νίκου Εγγονόπουλου το 2018, το φετινό Rabbitlab 3.0 θέτει σαν κεντρική θεματική των έργων χορού τον συναρπαστικό κόσμο των κόμικς. Τα επιλεγμένα έργα προσεγγίζουν, παίζουν, αποδομούν, εμπνέονται και εξερευνούν καρέ-καρέ τη σύγχρονη αυτή τέχνη. Από αυτό το διαρκώς εξελισσόμενο διάλογο, το αποτέλεσμα είναι multimedia χοροθεατρικά έργα, παράξενα παραμύθια, graphic novels επί σκηνής, που ερευνούν ζητήματα όπως το φύλο, την κοινωνία, τη σύγχρονη ηθική και προπαντός τον ίδιο το ρόλο του δημιουργού και της τέχνης σε σχέση με όλα τα παραπάνω. Το Rabbitlab παραμένει μια πρωτοπόρα, διεπιστημονική πρόταση πάνω στη σύγκλιση των τεχνών και τους όρους διοργάνωσης ενός ανοιχτού, πειραματικού Φεστιβάλ τέχνης. Το Rabbitlab δίνει το έναυσμα ως μια πρόσκληση δημιουργίας για ομάδες και καλλιτέχνες και αποτελεί ένα χώρο ουσιαστικής συνάντησης των πρωτότυπων έργων, των δημιουργών τους και του κοινού.
Κυκλοφορεί το νέο βιβλίο του Τάσου Αγγελίδη-Γκέντζου με τίτλο Lacrimae Rerum (Τα δάκρυα των πραγμάτων) από τις εκδόσεις Ρώμη.
Οι άνθρωποι, κάποιοι άνθρωποι... είναι δεμένοι συναισθηματικά με τα αγαπημένα τους αντικείμενα και στεναχωριούνται όταν τα αποχωριστούν. Γιατί λοιπόν και τα αντικείμενα να μη θρηνούν για τη μέγιστη απώλεια... για τον θάνατο των ανθρώπων που τα αγόρασαν και τα φρόντισαν;
Τα παλιά αντικείμενα που εδώ και χρόνια γιορτάζουν καθημερινά τις σιωπές τους σε μια εξοχική κατοικία ενός ορεινού χωριού της κεντρικής Ελλάδας ξυπνούν στο άκουσμα της απώλειας! Η κανάτα μιας παλιάς γερμανικής καφετιέρας, το μικρό καδράκι, ένα προπολεμικό βάζο, δύο γραφομηχανές, το ραδιόφωνο της γιαγιάς του ιδιοκτήτη... Φόβος, λύπη, εξάρτηση, αγάπη... τα συναισθήματα των πραγμάτων! Συνειδητοποιούν πως εξαρτώνται από τους ανθρώπους, καθώς οι κληρονόμοι του σπιτιού -όποτε το θελήσουν- μπορούν να τα πετάξουν στα σκουπίδια. Να τα κάψουν... Έχουν ακούσει για... ανακαίνιση, μοντέρνο στυλ και μινιμαλιστικές απόψεις. Κλαίνε τα αντικείμενα; Θρηνούν οι άνθρωποι; Τα “Δάκρυα των πραγμάτων” δεν ασχολούνται με τα δάκρυα των ανθρώπων, αλλά με τον άνθρωπο -τον ζωντανό και τον νεκρό- που φέρνει δάκρυα συγκίνησης στα δικά τους “μάτια”.
Κυκλοφορεί το μυθιστόρημα της Pat Barker, Η σιωπή των κοριτσιών, από τις εκδόσεις Αιώρα, σε μετάφραση Δέσποινας Κανελλοπούλου.
Δέκα χρόνια η πόλη της Τροίας αντέχει στην πολιορκία των ελληνικών στρατευμάτων. Το αίμα συνεχίζει να χύνεται για την Ωραία Ελένη. Μετά από πολεμικές επιχειρήσεις σε γειτονικές πόλεις, μια άλλη γυναίκα καταλήγει ως σκλάβα στο στρατόπεδο των πολιορκητών, η Βρισηίδα, η βασίλισσα της Λυρνησσού. Γίνεται παλλακίδα του πανίσχυρου Αχιλλέα, το τρόπαιο εκείνου που κατέστρεψε την πόλη της και σκότωσε τον σύζυγο και τα αδέρφια της· μια από τις χιλιάδες αιχμάλωτες –τις ιερόδουλες, τις νοσοκόμες, τις γυναίκες που ετοιμάζουν τους νεκρούς για ταφή–, των οποίων η τύχη δεν απασχολεί την επίσημη ιστορία. Οξυδερκής, ευαίσθητη αλλά και αλύγιστη από την καθημερινή φρίκη του πολέμου, παρατηρεί τους άντρες και τις άλλες γυναίκες, μέχρι την τελική αναμέτρηση που θα κρίνει όχι μόνο τη δική της μοίρα αλλά και ολόκληρου του αρχαίου κόσμου.
Η Πατ Μπάρκερ αφηγείται το έπος της Ιλιάδας με τη φωνή της Βρισηίδας. Με την άμεση, ρεαλιστική και ωμή γραφή της αγκιστρώνει τον αναγνώστη, ενώ ταυτόχρονα πυροδοτεί τη φαντασία και χτίζει με μαεστρία τους χαρακτήρες. Οι ιστορίες που αφηγείται μπορεί να μας είναι γνωστές από τη μυθολογία, αλλά ιδωμένες από την οπτική της Μπάρκερ πλημμυρίζουν από αναπάντεχες αποκαλύψεις. Δεν έχει τίποτα το ωραίο και το μεγαλειώδες ο πόλεμος, φέρνει μόνο όλεθρο, καταστροφή και ανυπολόγιστο ανθρώπινο κόστος. Οι δε γυναίκες, ανύπαρκτες και ξεχασμένες...
Ο Παραμυθένιος Κήπος ανοίγει τις πύλες του ξανά… στο δεύτερο Will o’ Wisps Festival 2019. Φέτος, Σάββατο 1 & Κυριακή 2 Ιουνίου 2019 10.00-22.00, μπορούν όλοι να ξεστρατίσουν ξανά στον «Παραμυθένιο Κήπο» και να ανακαλύψουν τις νέες εκπλήξεις που επιφυλάσσει το -διήμερο, πλέον- δεύτερο φεστιβάλ του ελληνικού portal για το φανταστικό, Willowisps.gr! Το Willowisps.gr σάς προσκαλεί να περάσετε ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο σκηνικές εκδηλώσεις από γνωστούς παραμυθάδες, θεατρικά σκετς, συναυλίες με μουσικές του φανταστικού και του folklore, ευφάνταστες δημιουργικές δραστηριότητες για παιδιά, quests χαμένου θησαυρού στον κήπο και άλλα παιχνίδια, παρελάσεις παραμυθένιων πλασμάτων και πολλά άλλα, απολαμβάνοντας μια εξόρμηση εμπνευσμένη από την αγάπη των συντελεστών για το φανταστικό, μόλις λίγο πιο έξω από την καρδιά της Αθήνας. Το φεστιβάλ θα στηρίξει με μέρος των εσόδων του τον Εθελοντικό Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Ειδικής Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και παιδιού «Κιβωτός του Κόσμου».
Στο Θέατρο «Χώρος» [Πραβίου 6-8 (Μετρό Κεραμεικός), 6974046630] το Σάββατο 1η Ιουνίου και την Κυριακή 2 του μήνα στις 21.00 προλαβαίνετε να δείτε το θρίλερ Dracula σε σκηνοθεσία Θοδωρή Ελευθεριάδη -ο οποίος θα επιχειρήσει να μεταφέρει στο κοινό τη σκοτεινή ατμόσφαιρα της φανταστικής αυτής ιστορίας του κόμη Dracula, χρησιμοποιώντας εντυπωσιακά «εφέ» που θα κάνουν ακόμα πιο ρεαλιστική την εμπειρία αυτή για το κοινό- που βασίστηκε στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Bram Stoker.
Ο νεαρός συµβολαιογράφος Τζόναθαν Χάρκερ ταξιδεύει στα Καρπάθια Όρη στο Κάστρο του Κόμη Δράκουλα , προκειµένου να οριστικοποιήσει την πώληση ενός σπιτιού στο Λονδίνο για λογαριασµό του. Το κάστρο όμως είναι μια διαβολική παγίδα, χειρότερη κι από την ίδια την Κόλαση. Λίγες μέρες αργότερα ο Κόμης Δράκουλας επιβιβάζεται στο πλοίο «Δήμητρα» μαζί με 50 κιβώτια χώμα και φτάνοντας στο Λονδίνο σπέρνει τον τρόμο μέσα από μια αλυσίδα μακάβριων γεγονότων. Ο Δρ. Βαν Χέλσινγκ όμως κρατά το κλειδί της σωτηρίας της ανθρωπότητας και η φρικιαστική αλήθεια που αποκαλύπτει είναι πιο τρομακτική από κάθε εφιάλτη. Η παράσταση είναι κατάλληλη για νέους άνω των 15 ετών
Δραματουργική απόδοση, Διασκευή, Σκηνοθεσία: Θοδωρής Ελευθεριάδης | Χορογράφος, Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Αμπλιανίτη | Σκηνικά: Θοδωρής Ελευθεριάδης | Κοστούμια: Βασιλική Μαλλή | Φωτισμοί: Γιώργος Φωκιανός | Μουσική: Βασιλική Μαλλή | Trailer: Βασίλης Χρηστίδης | Φωτογραφίες: Joseph Derdessi | Παραγωγή: Too Many Rules | Δημόσιες σχέσεις-Επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής | Διανομή: Δρακουλας: Θανάσης Τσεκούρας, Βαν Χέλσινγκ: Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Τζόναθαν Χάρκερ: Γιώργος Γεροντιδάκης, Δρ. Σιούαρτ: Κωνσταντίνος Λεβαντής, Λούση: Matwali-Κωνσταντίνα Κουτουλάκη, Μίνα: Κατερίνα Σιγάλα, Άρθουρ: Πέτρος Νικολάου, Ρένφιλντ: Γιάννης Βενέτης, Νύφες του Δράκουλα: Κατερίνα Αμπλιανίτη, Χριστίνα Χαλκιά
Οι Δούλες του Ζαν Ζενέ σε μετάφραση-διασκευή Νίκης Τριανταφυλλίδη την Παρασκευή 7 Ιουνίου στις 21.00 στο Stoudio Κυψέλης, Σπετσοπούλας 9, Κυψέλη, 6993723117. Ένα έργο διαχρονικό. Ένα έργο για το σήμερα. Ο φτωχός λαός δεν έχει δικαίωμα να κάνει όνειρα, είναι αναγκασμένος να ζει μέσα στη μιζέρια και να τρέχει για να επιβιώσει. Η Κυρία Εξουσία επιβάλλει τα πάντα με τη γλυκύτητά της και τον αέρα του δυνατού, αφού για την κοινωνία δυνατός είναι αυτός που έχει χρήμα. Οι Δούλες δεν βρίσκουν άλλο τρόπο για να δραπετεύσουν από την πραγματικότητα παρά παίζοντας ένα παιχνίδι-θέατρο. Γρήγορα κι απότομα όμως προσγειώνονται στην ωμή πραγματικότητα φτάνοντας σε αδιέξοδο.
Σκηνοθεσία: Ομάδα Μύθος | Κινησιολογία: Σίμωνας Πάτροκλος | Φωτισμοί: Μάνος Τσιβιλής | Μουσική Επιμέλεια: Ζωή Τριανταφυλλίδη | Σκηνικά-Κουστούμια:Μαρία Δρακοπούλου | Ερμηνεύουν κατά σειρά εμφάνισης: Κλαίρη: Ζωή Τρινταφυλλίδη, Σολάνζ: Μαρία Δρακοπούλου, Κυρία: Ιωάννα Προσμίτη
Οι Δούλες του Ζαν Ζενέ σε μετάφραση-διασκευή Νίκης Τριανταφυλλίδη την Παρασκευή 7 Ιουνίου στις 21.00 στο Stoudio Κυψέλης, Σπετσοπούλας 9, Κυψέλη, 6993723117. Ένα έργο διαχρονικό. Ένα έργο για το σήμερα. Ο φτωχός λαός δεν έχει δικαίωμα να κάνει όνειρα, είναι αναγκασμένος να ζει μέσα στη μιζέρια και να τρέχει για να επιβιώσει. Η Κυρία Εξουσία επιβάλλει τα πάντα με τη γλυκύτητά της και τον αέρα του δυνατού, αφού για την κοινωνία δυνατός είναι αυτός που έχει χρήμα. Οι Δούλες δεν βρίσκουν άλλο τρόπο για να δραπετεύσουν από την πραγματικότητα παρά παίζοντας ένα παιχνίδι-θέατρο. Γρήγορα κι απότομα όμως προσγειώνονται στην ωμή πραγματικότητα φτάνοντας σε αδιέξοδο.
Σκηνοθεσία: Ομάδα Μύθος | Κινησιολογία: Σίμωνας Πάτροκλος | Φωτισμοί: Μάνος Τσιβιλής | Μουσική Επιμέλεια: Ζωή Τριανταφυλλίδη | Σκηνικά-Κουστούμια:Μαρία Δρακοπούλου | Ερμηνεύουν κατά σειρά εμφάνισης: Κλαίρη: Ζωή Τρινταφυλλίδη, Σολάνζ: Μαρία Δρακοπούλου, Κυρία: Ιωάννα Προσμίτη