Η Μάρθα Τζόουνς, μια Ελληνο-Αυστραλή αρχαιολόγος, επιστρέφει με χαρά στην πατρίδα της για να συναντήσει ένα ζευγάρι φίλων της αρχαιολόγων, τον Σάββα και την Ερμιόνη Πατρικίου, που εδώ και χρόνια κουβαλούν στην ψυχή τους το μαράζι για τον άδικο θάνατο του παιδιού τους. Η Μάρθα γίνεται μάρτυρας στη δολοφονία τους, ενώ ένα γράμμα του Σάββα την οδηγεί στο επώδυνο πέρασμα από την άγνοια στη γνώση, απειλώντας παράλληλα την ελευθερία της αλλά και την ίδια της τη ζωή.
Ο αστυνόμος Βαρσάμης, προϊστάμενος του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, προσπαθεί να εξιχνιάσει μια σειρά τελετουργικών φόνων, οι οποίοι σχετίζονται με τη λατρεία της Εκάτης.
Οι τρεις τους θα συναντηθούν στην Αίγινα, όπου η τριπρόσωπη θεά, με τα μάτια της στραμμένα στην αιωνιότητα, θα κινήσει τα νήματα μιας σκοτεινής ιστορίας, γεμάτης αγωνία, μυστήριο και ανατροπές που θα αλλάξουν τη ζωή όλων των ηρώων.[1]
Στο οπισθόφυλλο λέει:
Ο Απόλλωνας Ροδόπουλος, λάτρης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και μανιώδης συλλέκτης αρχαιοτήτων, πατώντας κυριολεκτικά επί πτωμάτων από μικρή ηλικία, κατορθώνει να εξελιχθεί σε έναν επιχειρηματία με τεράστια περιουσία, δύναμη και κύρος. Στόχος του να γίνει κυρίαρχος όλου του κόσμου. Για τον σκοπό αυτό δημιουργεί μία αίρεση πιστών στην αρχαία καταχθόνια θεότητα Εκάτη και δεν διστάζει να θυσιάσει αθώους ανθρώπους στο όνομα μιας ξεχασμένης από αιώνες θρησκείας.
Ο αστυνόμος Βαρσάμης, προϊστάμενος του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, μαζί με την Ελληνοαυστραλή ανθρωπολόγο Μάρθα Τζόουνς προσπαθούν να ξετυλίξουν τη μυστηριώδη υπόθεση τελετουργικών φόνων… Με φόντο το νησί της Αίγινας, το άγαλμα της τριπρόσωπης Εκάτης θα σπείρει τον θάνατο, στήνοντας με μαεστρία έναν θανατηφόρο ιστό γύρω από τη Μάρθα και τον Βαρσάμη, που θα κάνουν τα πάντα για να ματαιωθεί η αρχαία προφητεία: «Όταν ματώσει η Μεγάλη Σελήνη, θα πεθάνει το παιδί με τα μάτια του λύκου που δεν βλέπουν, για να δώσει τη δύναμη στον Απόλλωνα να λούσει το σύμπαν με το φως του…»
Η Ελευθερία Μεταξά γεννήθηκε στο Αιγάλεω το 1970. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, της Δραματικής Σχολής Διομήδη Φωτιάδη και του τμήματος Δημοσιογραφίας του Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών ΑΝΤ1. Εργάστηκε ως ηθοποιός, λαμβάνοντας μέρος σε θεατρικές παραστάσεις και τηλεοπτικές σειρές, ως ασκούμενη δημοσιογράφος στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και ως φιλόλογος σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Σήμερα ασχολείται με τη συγγραφή αστυνομικών μυθιστορημάτων, με τη μετάφραση και την επιμέλεια βιβλίων και με μεταγλωττίσεις ξένων τηλεοπτικών σειρών. Το διήγημά της με τίτλο «Το τελευταίο ταξίδι» απέσπασε έπαινο στον 34ο Διαγωνισμό της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών, της οποίας είναι μέλος. Έχει γράψει τα μυθιστορήματα Όταν μιλούν τα φεγγάρια (2012), Μαύρα σαν τον έβενο μαλλιά (2013), Μην κοιτάξεις πίσω (2014), Σπασμένος καθρέφτης (2016), και Ποιος σκότωσε την Ιφιγένεια; (2017).
Περισσότερα:
Η Ελευθερία Μεταξά και το Ποιος σκότωσε την Ιφιγένεια;
Η Ελευθερία Μεταξά για το Μην κοιτάξεις πίσω
Για καφέ με την Ελευθερία Μεταξά
[1] Στο Πλοκόλεξο (εκ του πλοκή και λέξεις ή κάπως έτσι τέλος πάντων -ο καθένας ας το δεχτεί με τον τρόπο του- ή Πλεκόλεξο(;) -αμφιταλαντευόμενη ανάμεσα στο πλέκω-πλέξιμο και στην πλοκή) οι δημιουργοί γράφουν ένα ελεύθερο κείμενο/άρθρο για το έργο τους χρησιμοποιώντας δέκα προκαθορισμένες λέξεις. Στο τέλος, αν θέλουν, αντικαθιστούν μία από όλες αυτές με μια δική τους για τον επόμενο. Περισσότερα σαν κι αυτό θα βρείτε στην αντίστοιχη ετικέτα.
Απαντήστε κι εσείς στο Πλοκόλεξο, για το δικό σας έργο, κλικάροντας εδώ
Η Ελευθερία Μεταξά σημειώνει: Η λέξη που επιλέγω να αντικαταστήσω είναι το «πέρασμα». Στη θέση του βάζω τη λέξη «φροντίδα».