Οι άνθρωποι τους καιρούς που ζούμε δε διαβάζουν βιβλία.
Λατρεύουν το διάβασμα... λένε σε φίλους και γνωστούς.
Ξέρουμε άραγε πως θα είναι τα πράγματα σε μερικά χρόνια;
"Εκπλήσσομαι... που το βιβλίο μου δεν πάει καλά" , μια τυπική φράση στο στόμα ενός συγγραφέα!
Κάνουν στους άλλους συγγραφείς διαφήμιση κι όχι σε μένα;
Ίαση ψυχής ζητούν και η ήρωες του θεατρικού μου, ίαση ψυχής ζητούν κι αυτοί που γράφουν...
Νοιώθω πως στο θεατρικό μου έργο "Όλα ξεκίνησαν στο κοιμητήριο", ο άστεγος από επιλογή και η μεγάλης ηλικίας ηθοποιός έχουν να πουν πράγματα στους αναγνώστες.
Η εικόνα τους θα σας προβληματίσει και θα σας αναγκάσει να δείτε την άλλη πλευρά μιας λογικής που πράγματι βρίσκεται αφημένη στην άλλη όχθη του ποταμού.
Σιχαίνονται το ψέμα!
Αγαπούν τα θέλω τους!
Νοιάζονται ουσιαστικά για τις επιθυμίες του άλλου...
Σιωπούν όταν δεν έχουν τι να πουν.
Το να μιλώ για το δεύτερο θεατρικό μου έργο, δεν είναι εύκολο!
Ο χρόνος θα δείξει αν θα το κρατήσει...
Και αν θα μείνει σε ψυχές αναγνωστών και θεατών, εγώ θα είμαι ευτυχισμένος!
Ο άνθρωπος ας εξοβελίσει τις βεβαιότητες του, ας πάψει να θεωρεί πως θα ζει αιώνια.
Ίαση και του ναρκισσισμού μας...
Μη ξεχνάμε πως εμείς που γράφουμε... οφείλουμε να διαβάζουμε!
Η γυναίκα της ιστορίας μου είναι γοητευτική στα ογδόντα της!
Το έχουν παραδεχθεί όλοι όσοι το διάβασαν...
Η ζωή δέχεται τις αντιθέσεις του μαύρου και του άσπρου, φίλτατοι, και δε ζητά την άδειά σας.
Ρέει η ζωή στο θεατρικό μου έργο και δεν περιμένει τις ευλογίες σας!
Ίαση ψυχής και σώματος για μία ακόμα φορά!
Όλα ξεκίνησαν στο κοιμητήριο... και όλα εκεί θα τελειώσουν;[1]
Το θεατρικό έργο του Τάσου Αγγελίδη-Γκέντζου, Όλα ξεκίνησαν στο κοιμητήριο, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δωδώνη. Βρείτε το βιβλίο εδώ.
Ο συγγραφέας πραγματεύεται την πορεία του μοναχικού ανθρώπου μέσα σ’ έναν κόσμο που ο καθένας είναι ξένος προς τον σύντροφό του και που όλοι έχουν την αίσθηση του πνευματικού και ψυχικού κενού. Εξερευνά την περιοχή και τις αιτίες της θλίψης και της μοναξιάς. Φέρνει στο φως τα βαθύτερα της ψυχής προβλήματα, που είναι ουσίες ζωής. Παρουσιάζει τον άνθρωπο που ασφυκτιά μέσα στην κοινωνική συμβατικότητα και αποζητά με πάθος την απελευθέρωση. Μέσα σ’ ένα περιβάλλον της μεσοαστικής ζωής, εκφράζεται με χιούμορ και καλλιέπεια, η καθημερινότητα. Αντιπροσωπευτικοί τύποι της μεσοαστικής ζωής και μεταξύ αυτών απόκοσμες δυνάμεις μ’ ανθρώπινη υπόσταση, είναι τα πρόσωπα του έργου.
Περισσότερα από/για τον Τάσο Αγγελίδη-Γκέντζο:
Ο Τάσος Αγγελίδης-Γκέντζος και η Γλυκιά εκδίκηση
[1] Ο Τάσος Αγγελίδης-Γκέντζος συμπληρώνει την ακροστιχίδα του τίτλου του βιβλίου του. Η ακροστιχίδα είναι ένα παλαιό ποιητικό παιχνίδι στο οποίο τα αρχικά γράμματα των στίχων αν διαβαστούν από πάνω προς τα κάτω δίνουν μια λέξη ή φράση. Στην δική μου εκδοχή τα αρχικά γράμματα δίνουν τον τίτλο του έργου εκείνου που γράφει το παζλ και, εφόσον είναι ελεύθερος να συμπληρώσει τα αρχιγράμματα με όποιον τρόπο θέλει (μονολεκτικά, ποιητικά, περιγραφικά, κ.ο.κ. ακόμα και μονοσύλλαβα) ονόμασα την στήλη Ακρότιτλο. Περισσότερα σαν κι αυτό εδώ.
[1] Ο Τάσος Αγγελίδης-Γκέντζος συμπληρώνει την ακροστιχίδα του τίτλου του βιβλίου του. Η ακροστιχίδα είναι ένα παλαιό ποιητικό παιχνίδι στο οποίο τα αρχικά γράμματα των στίχων αν διαβαστούν από πάνω προς τα κάτω δίνουν μια λέξη ή φράση. Στην δική μου εκδοχή τα αρχικά γράμματα δίνουν τον τίτλο του έργου εκείνου που γράφει το παζλ και, εφόσον είναι ελεύθερος να συμπληρώσει τα αρχιγράμματα με όποιον τρόπο θέλει (μονολεκτικά, ποιητικά, περιγραφικά, κ.ο.κ. ακόμα και μονοσύλλαβα) ονόμασα την στήλη Ακρότιτλο. Περισσότερα σαν κι αυτό εδώ.