Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;
Π.Π.: Η ώθηση για να γράψω αυτό το βιβλίο προέκυψε από μία ερώτηση άντρα αναγνώστη. «Γιατί στα περισσότερα βιβλία το θύμα είναι η γυναίκα;»
Π.Π.: Η ώθηση για να γράψω αυτό το βιβλίο προέκυψε από μία ερώτηση άντρα αναγνώστη. «Γιατί στα περισσότερα βιβλία το θύμα είναι η γυναίκα;»
Αυτό ήταν. Αρκεί μια ερώτηση, μια λέξη, μια εικόνα, ένας στίχος για να γεννηθεί ένα βιβλίο. Έτσι έγινε και τώρα.
Αν θα έπρεπε να το περιγράψετε με μία μόνο λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Π.Π.: Η λέξη που θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει είναι «ανατρεπτικό». Το γιατί θα το ανακαλύψει ο/η αναγνώστης/-στρια διαβάζοντάς το.
Τι θα συμβουλεύατε εκείνον που επρόκειτο να το διαβάσει;
Π.Π.: Να έχει μυαλό και ψυχή ανοιχτά για να δεχτούν τις δονήσεις του.
Αν το βιβλίο ήταν/γινόταν ένα κανονικό ταξίδι κάπου στον κόσμο, που θα πηγαίναμε και πόσες μέρες θα κρατούσε;
Π.Π.: Ο τόπος και ο χρόνος του ταξιδιού εξαρτάται πάντα από τον αναγνώστη. Θα μπορούσε να είναι στο διπλανό διαμέρισμα ή σε όλο τον κόσμο. Ούτως ή άλλως το θέμα του είναι διαχρονικό και το συναντάμε παντού.
Κλείστε τη μίνι συνέντευξη με μια φράση/παράγραφο από το βιβλίο.
Π.Π.: Θα κλείσω με την τελευταία παράγραφο του οπισθόφυλλου που θεωρώ πως δίνει και το στίγμα του βιβλίου.
«Μπορεί ο αγώνας να είναι γένους αρσενικού, μα η ζωή είναι πάντα γυναίκα».
Σας ευχαριστώ πολύ!
Περισσότερες μικρές συνεντεύξεις μεγάλων βιβλιοταξιδιών εδώ
Στο οπισθόφυλλο λέει:
«Είμαστε αντίπαλοι;» ρώτησε χαμογελώντας ο Δημήτρης. «Πάντα θα είμαστε. Φαντάσου να παίζατε μόνο με τον εαυτό σας. Βαρετό δε θα ήταν;» του απάντησε η Άρτεμις με νάζι.
Η τελευταία επιθυμία του Σταμάτη ήταν να βάλει τα Ρεμάλια ξανά στο παιχνίδι. Τα Ρεμάλια. Μια ποδοσφαιρική ομάδα εφήβων, που διαλύθηκε νωρίς, όπως κάθε εφηβικό όνειρο. Κι ύστερα… χάθηκαν. Τους πήρε ο χρόνος από το χέρι και τους έβαλε να παίξουν μπάλα με έναν δύσκολο κι επικίνδυνο αντίπαλο: τη γυναίκα. Δύσκολος παίκτης η γυναίκα, με όπλα άλλοτε φανερά και άλλοτε μυστικά, που τα επιστρατεύει σε κάθε αγώνα και σε κάθε ρόλο της. Είτε είναι μάνα είτε γιαγιά, είτε είναι σύζυγος ή ερωμένη, είτε κόρη ή εγγονή.
Αέναος ο αγώνας αυτός που αιώνες τώρα δίνεται μες στης ζωής το γήπεδο. Ποιος είναι ο νικητής και ποιος ο ηττημένος, καμία σημασία. Γιατί είναι ο αγώνας που μετράει! Ένα είναι σίγουρο. Μπορεί ο αγώνας να είναι γένους αρσενικού, μα η ζωή είναι πάντα γυναίκα.
Το μυθιστόρημα της Πένυς Παπαδάκη, Αντίπαλοι στην αγάπη, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Βρείτε το εδώ!
Περισσότερα από/για την Πένυ Παπαδάκη:
Η Πένυ Παπαδάκη για το Χωρίς δίχτυ ασφαλείας
Η τελευταία επιθυμία του Σταμάτη ήταν να βάλει τα Ρεμάλια ξανά στο παιχνίδι. Τα Ρεμάλια. Μια ποδοσφαιρική ομάδα εφήβων, που διαλύθηκε νωρίς, όπως κάθε εφηβικό όνειρο. Κι ύστερα… χάθηκαν. Τους πήρε ο χρόνος από το χέρι και τους έβαλε να παίξουν μπάλα με έναν δύσκολο κι επικίνδυνο αντίπαλο: τη γυναίκα. Δύσκολος παίκτης η γυναίκα, με όπλα άλλοτε φανερά και άλλοτε μυστικά, που τα επιστρατεύει σε κάθε αγώνα και σε κάθε ρόλο της. Είτε είναι μάνα είτε γιαγιά, είτε είναι σύζυγος ή ερωμένη, είτε κόρη ή εγγονή.
Αέναος ο αγώνας αυτός που αιώνες τώρα δίνεται μες στης ζωής το γήπεδο. Ποιος είναι ο νικητής και ποιος ο ηττημένος, καμία σημασία. Γιατί είναι ο αγώνας που μετράει! Ένα είναι σίγουρο. Μπορεί ο αγώνας να είναι γένους αρσενικού, μα η ζωή είναι πάντα γυναίκα.
Το μυθιστόρημα της Πένυς Παπαδάκη, Αντίπαλοι στην αγάπη, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Βρείτε το εδώ!
Περισσότερα από/για την Πένυ Παπαδάκη:
Η Πένυ Παπαδάκη για το Χωρίς δίχτυ ασφαλείας