Στο δελτίο τύπου γράφει: Έντεκα έργα σε... ένα!
Η μικρή φράση οπωσδήποτε κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη αλλά -ω, τι χαρά!- το έργο του Rich Orloff μεταφρασμένο και σκηνοθετημένο από τον Νίκο Ορφανό δε μένει στις αρχικές εντυπώσεις προς τέρψιν ακόμα και των δύσκολων θεατών.
Η Μάρτζι και ο Άλεξ είναι ένα σύγχρονο ζευγάρι -θα μπορούσε να είναι ένα οποιοδήποτε ζευγάρι μιας οποιασδήποτε εποχής- τους οποίους παρακολουθούμε σε διάφορες φάσεις της ζωής τους μέσα από διαδοχικά θεατρικά σκετσάκια που συνθέτουν μια παράσταση για τις σχέσεις των δύο φύλων -του 21ου αιώνα αλλά όπως προέγραψα και κάθε αιώνα. Έλξη, φλερτ, πάθος, σεξ, επικοινωνία, συντροφικότητα, έρωτας, αρραβώνας, γάμος... (χωρισμός;) Οι δύο ήρωες, μέσα από έντεκα εικόνες, επιχειρούν να απαντήσουν σε διάφορα "καυτά" ερωτήματα ξεκινώντας από το πώς φλέρταρε ο άνθρωπος των σπηλαίων και φτάνοντας στα σκαλιά μιας εκκλησίας του σήμερα ενώ έχουν περάσει πολλούς προβληματισμούς, περιπέτειες ερωτικής "πάλης", εναλλαγής ρόλων, αρμονικής ή δυσαρμονικής συμβίωσης και πάμπολλων άλλων καταστάσεων που όλοι γνωρίζουμε -έχουμε ζήσει και έχουμε "γευτεί"- με κοινό παρονομαστή τους το -άλυτο- μυστήριο της γυναικείας φύσης και του τί θέλει μια γυναίκα από έναν άντρα, αλλά και το αντίθετο.
Η μικρή φράση οπωσδήποτε κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη αλλά -ω, τι χαρά!- το έργο του Rich Orloff μεταφρασμένο και σκηνοθετημένο από τον Νίκο Ορφανό δε μένει στις αρχικές εντυπώσεις προς τέρψιν ακόμα και των δύσκολων θεατών.
Η Μάρτζι και ο Άλεξ είναι ένα σύγχρονο ζευγάρι -θα μπορούσε να είναι ένα οποιοδήποτε ζευγάρι μιας οποιασδήποτε εποχής- τους οποίους παρακολουθούμε σε διάφορες φάσεις της ζωής τους μέσα από διαδοχικά θεατρικά σκετσάκια που συνθέτουν μια παράσταση για τις σχέσεις των δύο φύλων -του 21ου αιώνα αλλά όπως προέγραψα και κάθε αιώνα. Έλξη, φλερτ, πάθος, σεξ, επικοινωνία, συντροφικότητα, έρωτας, αρραβώνας, γάμος... (χωρισμός;) Οι δύο ήρωες, μέσα από έντεκα εικόνες, επιχειρούν να απαντήσουν σε διάφορα "καυτά" ερωτήματα ξεκινώντας από το πώς φλέρταρε ο άνθρωπος των σπηλαίων και φτάνοντας στα σκαλιά μιας εκκλησίας του σήμερα ενώ έχουν περάσει πολλούς προβληματισμούς, περιπέτειες ερωτικής "πάλης", εναλλαγής ρόλων, αρμονικής ή δυσαρμονικής συμβίωσης και πάμπολλων άλλων καταστάσεων που όλοι γνωρίζουμε -έχουμε ζήσει και έχουμε "γευτεί"- με κοινό παρονομαστή τους το -άλυτο- μυστήριο της γυναικείας φύσης και του τί θέλει μια γυναίκα από έναν άντρα, αλλά και το αντίθετο.
Πρόκειται για μια απολαυστικότατη εμπειρία, σε πρώτη πανελλαδική παρουσίαση, με πολύ κέφι, νεύρο, γέλιο -κανονικό, όχι από το άλλο το βεβιασμένο επειδή μας είπαν ότι θα δούμε κωμωδία- και πραγματική διασκέδαση, η οποία παράγεται από στοιχεία stand up comedy, επιθεωρησιακά σπιντάκια, τραγελαφικές καταστάσεις, σαρκαστικά σφηνάκια, ανατρεπτικές δομές και δυο γήινους χαρακτήρες πάνω στους οποίους μπορείς να ταυτιστείς με την άνεσή σου και να ξεκαρδιστείς με τα χάλια τους (σου). Θυμίζει λίγο και bar theatre φάση έτσι όπως παρουσιάζεται σε αυτόν τον εναλλακτικό-μοντέρνο χώρο.
Προσεγμένη παράσταση και μελετημένη στη λεπτομέρεια. Καλοδουλεμένη από τους συντελεστές και κουρδισμένη. Σίγουρα η επιτυχία της βασίζεται σε ένα μεγάλο βαθμό στον άνθρωπο-μαέστρο, Νίκο Ορφανό, που ανέλαβε το γενικότερο "στήσιμο" αφού μετέφρασε, σκηνοθέτησε και επιμελήθηκε μουσικά το έργο αλλά, οπωσδήποτε, έτυχε και μιας καλής διανομής με τους δύο πρωταγωνιστές, Αλέξανδρο Ζουριδάκη και Μαργαρίτα Πανουσοπούλου, να δίνουν ρέστα πάνω στην σκηνή.
Προσεγμένη παράσταση και μελετημένη στη λεπτομέρεια. Καλοδουλεμένη από τους συντελεστές και κουρδισμένη. Σίγουρα η επιτυχία της βασίζεται σε ένα μεγάλο βαθμό στον άνθρωπο-μαέστρο, Νίκο Ορφανό, που ανέλαβε το γενικότερο "στήσιμο" αφού μετέφρασε, σκηνοθέτησε και επιμελήθηκε μουσικά το έργο αλλά, οπωσδήποτε, έτυχε και μιας καλής διανομής με τους δύο πρωταγωνιστές, Αλέξανδρο Ζουριδάκη και Μαργαρίτα Πανουσοπούλου, να δίνουν ρέστα πάνω στην σκηνή.
Συγγραφέας: Rich Orloff
Σκηνοθεσία, μετάφραση, μουσική επιμέλεια: Νίκος Ορφανός
Ηθοποιοί: Μαργαρίτα Πανουσοπούλου, Αλέξανδρος Ζουριδάκης
Σκηνικά, κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη
Δημόσιες Σχέσεις και επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου
Προγραμματισμένες παραστάσεις: Μέχρι 24 Απριλίου
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:15 και Κυριακή στις 20:15
Διάρκεια: 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα
Θέατρο Underground
Πλατεία Κοραή 4 (στον υπόγειο χώρο δίπλα ακριβώς από τον κινηματογράφο Άστυ)
Τηλ.: 2130370342
Πλατεία Κοραή 4 (στον υπόγειο χώρο δίπλα ακριβώς από τον κινηματογράφο Άστυ)
Τηλ.: 2130370342
Τιμές εισιτηρίων: 12€ γενική είσοδος, 8€ φοιτητικό, νεανικό και άνω των 65 ετών, 5€ ανέργων με επίδειξη της κάρτας ανεργίας
Μια παραγωγή της «Μονωδία», καλλιτεχνικές παραγωγές
Η Μαργαρίτα Πανουσοπούλου σπούδασε υποκριτική στην Αγγλία στη Δραματική σχολή Italia Conti Academy of Theatre and Dramatic Arts και εργάστηκε ως ηθοποιός στη Βρετανία. Ο λόγος που επέστρεψε στην Ελλάδα, ήταν η συμμετοχή της στις Γυναικείες Συνωμοσίες του Βασίλη Βαφέα (48ο Φεστιβάλ Θεσ/νικης). Έκτοτε ζει στην Αθήνα και εργάζεται στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση (Το Νησί στο Mega κ.α.), ενώ ασχολείται επαγγελματικά και με το αργεντίνικο tango. Έχει δημιουργήσει μαζί με την Μπέτυ Λιβανού την θεατρική ομάδα Εν Λευκώ, τα έσοδα της οποίας διατίθενται σε τοπικές κοινότητες και ιδρύματα. Είναι, επίσης, ιδρυτικό μέλος της ομάδας Todos Tango που οργανώνει tango δρώμενα και φεστιβάλ.[1] Τον Απρίλιο θα τη δούμε στη μεγάλη οθόνη, αφού πρωταγωνιστεί, στη νέα ταινία του Βασίλη Βαφέα, Ρισάλτο.
Ο Αλέξανδρος Ζουριδάκης είναι απόφοιτος της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Μοντέρνοι Καιροί (2008). Έχει πάρει μέρος σε πολλές θεατρικές παραστάσεις (Η Κατάρα του Στόκβιλ, σε σκηνοθεσία Γ. Πάτση, Σίσυφος, επιθεώρηση του Κ. Παπαγεωργίου σε σκηνοθεσία Α. Γκίκα, Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες, σε σκηνοθεσία Τ. Τσαρσιταλίδη κ.α.). Συμμετείχε, ακόμη, στην τηλεοπτική σειρά Το 10 του Μ. Καραγάτση, σε σκηνοθεσία Πηγής Δημητρακοπούλου (Alpha), ενώ έχει συνεργάστηκε σε πληθώρα διαφημίσεων.
Ο Νίκος Ορφανός είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης (1991) και της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών ( τομέας ψυχολογίας-1995). Έχει συνεργαστεί με το Θέατρο Τέχνης σε παραστάσεις όπως: Αχαρνής (σκηνοθεσία Κ. Κουν), Οι δίδυμοι της Βενετίας (σκηνοθεσία Μ. Κουγιουμτζή), Ιφιγένεια εν Αυλίδι (σκηνοθεσία Γ. Λαζάνη) κ.ά. Επίσης, συμμετείχε με διπλό ρόλο (σκηνοθέτη, ηθοποιού) σε πολλές παραγωγές του ελεύθερου θεάτρου, ανάμεσα στις οποίες o μονόλογος του Βασίλη Κατσικονούρη Ο Μάκης, Το Τάβλι του Δημήτρη Κεχαΐδη κ.ά. Στον κινηματογράφο τον είδαμε μεταξύ άλλων στο Chevalier της Α. Ρ. Τσαγγάρη και στο Ένας κι ένας, του Νίκου Ζαπατίνα, ενώ στη μικρή οθόνη στις σειρές όπως Το Νησί, Μπαμπά μην Τρέχεις, Ανατομία ενός Εγκλήματος, Εργαζόμενη Γυναίκα, Αναστασία κ.α. Εργάστηκε, ακόμη, ως επιμορφωτής θεάτρου. Είναι ιδρυτικός μέλος του σωματείου Διάζωμα, καθώς και του «Κέντρου Μελέτης & Διάδοσης Μύθων & Παραμυθιών». Το 2012-13 ήταν το βασικό πρόσωπο της επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας Κίτσος & Τασούλα.
[1] Συνέντευξη της Μαργαρίτας Πανουσοπούλου
[1] Συνέντευξη της Μαργαρίτας Πανουσοπούλου