Γράφει η Στέλλα Καραμπακάκη
Preview
... Οι περιοχές που είχε καταφέρει να «προστατέψει» ο Δίας ήταν ασφαλισμένες με τη βοήθεια κάμποσων μπάτσων, που όμως ο Άρης είχε ξεχάσει να χωρίσει σε βάρδιες εργασίας -παρόλο που όλοι ξέρουν πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος τους, καθώς είναι η ασπίδα του πολίτη- κι έτσι όπως έμεναν νυχθημερόν στο ίδιο πόστο είχαν αρχίσει να βρωμάνε υπερβολικά πολύ, ενώ είχαν σημειωθεί και οι πρώτες λιποθυμίες ανάμεσα τους.
Ο Προμηθέας μαζί με τον εξοργισμένο λαό και τους οδηγούς των τρακτέρ είχαν στήσει τις σκηνές τους στα Εξάρχεια, αλλά είχαν καταλάβει ταυτόχρονα και τη Νεάπολη, του Γκύζη και την Κυψέλη. Την Ομόνοια δεν την ήθελε κανείς, οπότε εκεί συνέχιζε να ανθεί η μαύρη αγορά που τώρα είχε επεκταθεί και σε άλλα προϊόντα όπως τρόφιμα, παραφαρμακευτικά είδη και νεκρά κοράκια που φαίνεται πως υπήρχαν σε αφθονία.
Οι υπόλοιπες χώρες βλέποντας το χάος που επικρατούσε στην Ελλάδα αποφάσισαν να σταματήσουν να εισάγουν προϊόντα και να κλείσουν τα σύνορα τους για να γλιτώσουν από τους εξοργισμένους εργάτες που οπλισμένοι είχαν
ξεκινήσει να περνάνε τα σύνορα με άγνωστες, αλλά σίγουρα όχι φιλικές, διαθέσεις. Φόβος υπήρχε μήπως διασπείρουν την αναταραχή και στους θερμόαιμους και εξ’ ίσου οργισμένους Ιταλούς, τους Ισπανούς, αλλά και τους Γάλλους εργάτες.
Η κατάσταση ήταν τόσο ανεξέλεγκτη που καμία χώρα δεν ήθελε να στείλει τον στρατό της για να βοηθήσει, αφού τον κρατούσαν για να διασφαλίσουν τη δική τους τάξη και ασφάλεια, σε περίπτωση που το Μεγάλο Τζέρτζελο άναβε φωτιές και στον δικό τους κώλο. Μόνη λύση λοιπόν ήταν να κλείσουν τα σύνορα τους, ενώ ταυτόχρονα καλούσαν τους πολίτες τους να επιστρέψουν στις πατρίδες τους άμεσα.
Αυτό βέβαια δεν ωφέλησε ιδιαίτερα, αφού με τα σύνορα ήδη κλειστά ήταν αυτονόητο ότι κανείς δεν μπορούσε να πάει πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί μεγάλος συνωστισμός στο Ελ.Βενιζέλος με ανθρώπους κάθε εθνικότητας να ποδοπατούνται καθημερινά, προσπαθώντας να επιβιβαστούν στα ελικοφόρα που είχε λανσάρει γνωστή αεροπορική εταιρεία και που χρονολογούνταν λίγο πριν τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Στόχος ήταν να ανέβουν στο ελικοφόρο όσοι προλάβαιναν. Αφού οι επιβάτες κατάφερναν να ταχτοποιηθούν στις θέσεις τους και καταλαμβάνονταν και κάποιες θέσεις στον διάδρομο από όρθιους, ο πιλότος πέρναγε και έκοβε εισιτήρια στην προνομιακή τιμή των 99,99 ευρώ. Κατόπιν το ελικοφόρο απογειωνόταν με άγνωστο προορισμό και έκανε στάσεις σε γειτονικές χώρες ώσπου να του τελειώσουν τα καύσιμα. Οι επιβάτες είχαν τη δυνατότητα να κατέβουν όπου επιθυμούσαν, αν όμως τα καύσιμα τελείωναν υποχρεούνταν είτε να πηδήξουν από το ελικοφόρο στην κοντινότερη θάλασσα και να συνεχίσουν κολυμπώντας, είτε να κατέβουν ένας ένας και στη συνέχεια να το σπρώξουν μέχρι το κοντινότερο αεροδρόμιο.
Η Αφροδίτη πρόλαβε την τελευταία πτήση προς Ρωσία, εγκαταλείποντας τη χώρα αλλά και τον Άρη, με την ελπίδα να βρει κάποιον πλούσιο ξανθό επιχειρηματία να αρμέξει ώσπου να ηρεμήσει η κατάσταση στην Ελλαδα. Το καυσαέριο εξάλλου έκανε πολύ κακό στο δέρμα της, της το είχε πει επανειλημμένα και η αισθητικός της. Ανέβασε μάλιστα selfie στον λογαριασμό της στο facebook και στο instagram την ώρα που η πτήση της απογειωνόταν, σουφρώνοντας χειλάκια και δείχνοντας και λίγο ντεκολτέ –δεν θα μπορούσε να περιμένει κανείς τίποτα λιγότερο εξάλλου από εκείνη. ...
Τι είναι;
Η περίληψη στο οπισθόφυλλο γράφει:
Ανήσυχες μέρες, διαδηλώσεις, φλεγόμενες νύχτες, κοράκια, μολότοφ, δακρυγόνα, κυρίες της καλής κοινωνίας, αναρχικοί, παπάδες, μαύρες κάλτσες, θρησκόληπτες γριές και οι θεοί του Ολύμπου που κατεβαίνουν στην Αθήνα, ανακατεύονται όλοι μαζί στον φοβερό πόλεμο που έχει ξεσπάσει με κέντρο τα Εξάρχεια και εξαπλώνεται σ’ ολόκληρη τη χώρα, ίσως και την Ευρώπη.
Μια σουρεαλιστική, καυστική, μα πάνω απ ̓ όλα χιουμοριστική, πολιτική σάτιρα, για τις συγκρούσεις μεταξύ λαού και εξουσίας, καθώς και όλα εκείνα που θα μπορούσε να φέρει μαζί της μια κοκκινομάλλα που οι θαυμαστές της την ονόμασαν Επανάσταση.
Το Μεγάλο Τζέρτζελο της Στέλλας Καραμπακάκη αναμένεται να κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Πολύτροπον μέσα στις επόμενες μέρες. Προς το παρόν "κλέψαμε" μερικές αράδες από την κλειδαρότρυπα. Μείνετε συντονισμένοι.
Copyright © Στέλλα Καραμπακάκη και εκδόσεις Πολύτροπον All rights reserved, Αθήνα 2014
Περισσότερα για την Στέλλα Καραμπακάκη:
Οι άντρες είναι σαν τα παπούτσια
Ένα μπακούρι στην Αθήνα
Περισσότερα για την Στέλλα Καραμπακάκη:
Οι άντρες είναι σαν τα παπούτσια
Ένα μπακούρι στην Αθήνα