Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ο καπετάνιος τση Ζάκυθος * Το κορίτσι της Σελήνης * Οι τρεις πίνακες * Η φυγή των τεσσάρων * Από τις στάχτες της Καντάνου * Σαν μαργαριτάρι από σ' αγαπώ * 4ος όροφος ** Αληθινή ιστορία: Το ανυπεράσπιστο αγόρι ** Διηγήματα: Αγόρια και κορίτσια * Pelota * Backpack: Ιστορίες χίμαιρες ** Διάφορα άλλα: Έξι τίτλοι από τις εκδόσεις Ελκυστής * Βιβλιοδώρα από τις εκδόσεις Ελκυστής ** Για παιδιά: Η περιπετειώδης εξαφάνιση του Καλτσάκη * Ρόνι ο Σαλιγκαρόνης

Elizadeth


Μια κωμωδία για το θέατρο που σχολιάζει το θέατρο. Οι σχέσεις ηθοποιών και συντελεστών στο θεατρικό σανίδι αναδεικνύονται με τρόπο καυστικό, όπως και η ματαιοδοξία του ανθρώπου.
Μια παράσταση με το θέατρο μέσα στο θέατρο όπου αντανακλαστικά ο θεατής αναγνωρίζει στα πρόσωπα της σκηνής ανθρώπους και όχι ερμηνευτές ρόλων. Και καθώς οι αποστάσεις εκμηδενίζονται το κοινό βιώνει την άλλη όψη του θεάματος, τη διανομή των ρόλων, την προετοιμασία, την πρόβα και όλη τη διαδρομή μέχρι την πρεμιέρα που σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του έργου.
Αλλά, και μία παράσταση για την Αθήνα της κρίσης, της εκτοξευμένης ανεργίας και της τεράστιας ανάγκης του ατόμου για εργασία. Για τις υποχωρήσεις, τους συμβιβασμούς, τα όρια εκμετάλλευσης του ανθρώπου σε καταστάσεις υπερβολικής προσφοράς και μηδαμινής ζήτησης.


Με λίγα λόγια...
Στην Αθήνα του 2015 και πέντε χρόνια μετά την έναρξη της οικονομικής κρίσης, σήριαλ δεν υπάρχουν, το Εθνικό θέατρο έγινε ΙΚΕΑ ενώ η Λυρική και το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος έγιναν Σούπερ Μάρκετ. Με τα περισσότερα θέατρα ήδη κλειστά και την ανεργία του κλάδου να χτυπάει το 92%, ένας σκηνοθέτης καλείται να συγκεντρώσει μια ομάδα ετερόκλιτων ηθοποιών προκειμένου να ανεβάσουν τη Μαρία Στιούαρτ του Σίλερ. Γρήγορα τους αποκαλύπτει ότι το έργο θα ανέβει ως μιούζικαλ διασκευασμένο από μια άσχετη συγγραφέα που κανείς δε θέλει αλλά που έχει χρηματοδότη!

Η βαθιά οικονομική κρίση οδηγεί έναν θίασο άνεργων ηθοποιών σε μια άχαρη εργασιακή συμβίωση για να ανεβάσουν ένα κάκιστο έργο χωρίς να λείπουν οι φιλοδοξίες και οι ανταγωνισμοί.


Στον μινιμαλιστικό χώρο του θεάτρου Vault, ο Δημήτρης Καρατζιάς σκηνοθετεί με απέραντο κέφι εννέα ηθοποιούς σε εννέα διασκεδαστικούς ατίθασους χαρακτήρες, εκκεντρικούς, εγωιστικούς, απρόβλεπτους, ξεκαρδιστικούς και ματαιόδοξους αλλά "εργάτες" της τέχνης. Και της ατεχνίας. Και είναι ο ένας καλύτερος από τον άλλο. Ένας σκηνοθέτης με σουρεαλιστικές διαθέσεις απέναντι σε ένα ιστορικό και άκρως ανιστόριτο έργο και μια ετοιμόγεννη πρώην σταρ της τηλεόρασης στο ρόλο της παρθένας. Μια Κύπρια με προφορά που δεν είναι και τόσο πρόβλημα σε σχέση με τον τσιβδό, μια καθόλα ευτραφής στο ρόλο άσαρκης και ένας νευρωτικός αλκοολικός... είναι μόνο μερικοί από τους απίθανους συντελεστές της παράστασης.
Ο Αναστάσης Κολοβός κερδίζει άνετα τις εντυπώσεις με την απίστευτη ενέργειά του καθώς καθηλώνει το βλέμμα πάνω στον χαρακτήρα του τόσο φυσικά, που μοιάζει με ρόλο γραμμένο πάνω του (παρά το γεγονός ότι πρόκειται για κάτι διαφορετικό σε σχέση με προηγούμενες δουλειές του) και η Τριανταφυλλιά Ταμπαλιάκη το 'χει άνετα με τη λεσβία τεχνικό. Προσέξτε τα μακό μπλουζάκια που κυκλοφορούν στη σκηνή γιατί δίνουν στίγμα και χαρούμενες νότες.

Όσο κρατάει η οικονομική κρίση το έργο αυτό θα παραμένει επίκαιρο. Κι ενώ είναι απολαυστικότατο, γρήγορο και διασκεδαστικότατο, παράλληλα, είναι και μια γροθιά στο στομάχι που σφίγγεται καθώς αναδεικνύονται οι συμβάσεις που επιβάλλει η κρίση στις εργασιακές ή προσωπικές σχέσεις. Αποτελεί ένα must see της σεζόν ενώ προτείνεται ανεπιφύλακτα για κάθε κοινό.


Παίζουν -κυριολεκτικά- δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους: Σαράντος Γεωγλερής (ένας εναλλακτικός σκηνοθέτης στα όρια πανικού, αν όχι ήδη πανικόβλητος), η Δήμητρα Κολλά (βουλιμική τεθλιμμένη χήρα), ο Αναστάσης Κολοβός (ως κατ' ανάγκην αλκοολικός), η Παντελίτσα Λοίζου (Κύπρια φιλόδοξη σταρλετίτσα), ο Πάνος Μπρατάκος (μελλοντικός πατέρας), η Αλκμήνη Σταθάτου (ως έγκυος), η Τριανταφυλλιά Ταμπαλιάκη (λεσβία φανατική καπνίστρια), ο Τάσος Τζιβίσκος (τσιβδός ανηψιός και "άσχετος" μουσικός) και η Φωτεινή Τσακίρη (συγγραφέας της κακιάς ώρας).
Διασκευή κειμένου (του Χάρη Ρώμα) και σκηνοθεσία από τον Δημήτρη Καρατζιά.
Στίχοι (για πολλά γέλια) από τον Πάνο Μπρατάκο.
Τόπος συνάντησης: Vault στο Γκάζι.

Video παράστασης: Γιώργος Κωμάκης-Χρήστος Κοντέος. Συμμετέχουν: Θωμάς Παλιούρας, Μάρα Μπαρόλα, Σωτήρης Ταχτσόγλου, Τζένη Θεωνά, Σύλβια Δεληκούρα, Χάρης Ρώμας, Μπέσυ Μάλφα, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Μυρτώ Αλικάκη, Γιώργος Χρανιώτης, Αθηνά Οικονομάκου, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Βαγγέλης Βαφείδης, Άννα Κουρή, Πάνος Βλάχος, Κατερίνα Τσάβαλου, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Μάκης Παπαδημητρίου, Αγγελική Λάμπρη, Όθωνας Μεταξάς, Ορφέας Αυγουστίδης, Δημήτρης Λιόλιος, Πέτρος Λαγούτης, Δημήτρης Νασιούλας, Γιώργος Καπουτζίδης, Μαρία Γαλάτη, Τόνυ Δημητρίου, Θωμαΐς Ανδρούτσου, Ρένια Λουιζίδου, Τζόυς Ευείδη.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Pelota, Σταμάτη Γιακουμή4ος όροφος, Μάριου ΛιβάνιουΗ φυγή των τεσσάρων, Χάρη ΜπαλόγλουΑγόρια και κορίτσια, Δημήτρη ΣιάτηΣαν μαργαριτάρι από σ' αγαπώ, Αντώνη ΠαπαδόπουλουBackpack: Ιστορίες χίμαιρεςΑπό τις στάχτες της Καντάνου, Χριστίνας Σουλελέ
Βιβλιοδώρα από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΟι τρεις πίνακες, Βαΐας ΠαπουτσήΈξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΤο κορίτσι της Σελήνης, Μαργαρίτας ΔρόσουΤο ανυπεράσπιστο αγόρι, Αλέξανδρου ΠιστοφίδηΡόνι ο Σαλιγκαρόνης, Χριστίνας ΔιονυσοπούλουΗ περιπετειώδης εξαφάνιση του Καλτσάκη, Ευαγγελίας Τσαπατώρα