Με αφορμή το πολυσυζητημένο Leonardo's ring, που ανεβαίνει σε λίγες βδομάδες στο Studio Κυψέλης, ο Γιώργος Λιβανός με υποδέχεται στο θεατρικό του σπίτι και με κατατοπίζει σχετικά με το νέο του εγχείρημα και για κάθε άλλη δουλειά που αναμένεται να δούμε στο φιλόξενο και τόσο ζεστό αυτό χώρο. Ο χρόνος που μου διαθέτει τόσο ευγενικά είναι πολύς και η κουβέντα μας διαρκεί πολλά ηχογραφημένα λεπτά, τόσα, ώστε να καταργήσω σχεδόν τις ερωτήσεις, να κρατήσω μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, ό,τι νεότερο για το Studio Κυψέλης και τον ίδιο, για τα σχέδιά του και, φυσικά, ό,τι έμαθα για το Leonardo's ring.
Κουβεντιάζοντας για το Leonardo's ring...
Κουβεντιάζοντας για το Leonardo's ring...
Γ.Λ.: Από τα πιο σημαντικά σύγχρονα έργα και το πιο προκλητικό έργο που έχει ανέβει ποτέ στην Ελλάδα. Ο συγγραφέας του είναι πολυβραβευμένος και θεωρείται το απόλυτο hit καθώς παίζεται σε όλο τον κόσμο με τεράστια επιτυχία.
Έχει μια γκέι θεματική αλλά η επιδίωξη του Rick Elice είναι, από τα πρώτα πέντε λεπτά, να ξεχάσουμε ποιους και τι αφορά. Να μας κάνει να δούμε απλούς ανθρώπους, της καθημερινότητάς μας, που ψάχνουν, λειτουργούν, ερωτεύονται, προσπαθούν να επικοινωνήσουν. Κι αυτή η προσπάθεια για επικοινωνία είναι που κεντρίζει και ενδιαφέρει το συγγραφέα, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα πολύ σημαντικό έργο για την αλήθεια του ανθρώπου με έντονη προκλητική γλώσσα, ιδιαίτερο τρόπο γραφής και με εξαιρετικές μικρές ολοκληρωμένες ιστορίες -η μία μετά την άλλη- σαν μικρές τέλειες θεατρικές πράξεις. Κουβαλά την αλήθεια του ανθρώπου που επιθυμεί να επικοινωνήσει και γι' αυτό μας αφορά όλους.
Περιέχει πολύ γυμνό, που θα έλξει μοιραία, και παίζεται από ωραίους καλλίγραμμους γοητευτικούς και αναγνωρίσιμους ανθρώπους.
Τα δικαιώματά του ήταν τρεις φορές ακριβότερα από τα άλλα έργα του ίδιου και με ειδικούς όρους. Για παράδειγμα, ο ατζέντης Gordon Dickerson ήταν παρών στην ακρόαση για την επιλογή των ηθοποιών, ενώ όλα πρέπει να γίνονται με ακρίβεια: το τρέιλερ (αναμένεται σε λίγες μέρες), τα σκηνικά, τα πάντα. Η απαίτηση του συγγραφέα -δικαίως- ήταν να παιχτεί από straight ηθοποιούς ή straight-looking ηθοποιούς ώστε να μην εκχυδαϊστεί, να μην εκφυλιστεί.
Έχει μια γκέι θεματική αλλά η επιδίωξη του Rick Elice είναι, από τα πρώτα πέντε λεπτά, να ξεχάσουμε ποιους και τι αφορά. Να μας κάνει να δούμε απλούς ανθρώπους, της καθημερινότητάς μας, που ψάχνουν, λειτουργούν, ερωτεύονται, προσπαθούν να επικοινωνήσουν. Κι αυτή η προσπάθεια για επικοινωνία είναι που κεντρίζει και ενδιαφέρει το συγγραφέα, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα πολύ σημαντικό έργο για την αλήθεια του ανθρώπου με έντονη προκλητική γλώσσα, ιδιαίτερο τρόπο γραφής και με εξαιρετικές μικρές ολοκληρωμένες ιστορίες -η μία μετά την άλλη- σαν μικρές τέλειες θεατρικές πράξεις. Κουβαλά την αλήθεια του ανθρώπου που επιθυμεί να επικοινωνήσει και γι' αυτό μας αφορά όλους.
Περιέχει πολύ γυμνό, που θα έλξει μοιραία, και παίζεται από ωραίους καλλίγραμμους γοητευτικούς και αναγνωρίσιμους ανθρώπους.
Τα δικαιώματά του ήταν τρεις φορές ακριβότερα από τα άλλα έργα του ίδιου και με ειδικούς όρους. Για παράδειγμα, ο ατζέντης Gordon Dickerson ήταν παρών στην ακρόαση για την επιλογή των ηθοποιών, ενώ όλα πρέπει να γίνονται με ακρίβεια: το τρέιλερ (αναμένεται σε λίγες μέρες), τα σκηνικά, τα πάντα. Η απαίτηση του συγγραφέα -δικαίως- ήταν να παιχτεί από straight ηθοποιούς ή straight-looking ηθοποιούς ώστε να μην εκχυδαϊστεί, να μην εκφυλιστεί.
Γ.Λ.: Έχει ένα απίστευτο τέχνασμα, ένα δαχτυλίδι που ταξιδεύει σε τόπο και χρόνο ανά τους αιώνες. Παρακολουθούμε την πορεία κάποιων ανθρώπων την τελευταία εικοσαετία στην Αμερική αλλά, μέσα από αυτήν την πορεία, βλέπουμε και αναφορές στο παρελθόν. Βλέπουμε τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι που σχεδίασε το δαχτυλίδι, τον Τσαϊκόφσκι, τον Όσκαρ Ουάιλντ... Ξεκινάει και τελειώνει ολοκληρώνοντας έναν κύκλο.
Η γραφή του είναι πολύ σημαντική ενώ οι ιστορίες που παρακολουθούμε είναι τέλεια ολοκληρωμένα μονόπρακτα. Έχει γέλιο, συγκίνηση, ευαισθησία, πολύ γυμνό αλλά παρουσιάζεται με άρτια αισθητική. Είναι πολύ ελπιδοφόρο και έχει μεγάλο άνοιγμα. Αφορά πολύ κόσμο.
Οι ηθοποιοί εμπιστεύθηκαν το εγχείρημα όσο κι εγώ και πίστεψαν σε αυτό ώστε να εκτεθούν σωματικά και ψυχικά, γιατί δεν είναι μόνο η γύμνια η σκηνική, είναι και η γύμνια της ψυχής. Ειδικά στον συγκεκριμένο χώρο, που η επικοινωνία με το θεατή είναι τόσο άμεση, θα λέγαμε ότι πρόκειται για την απόλυτη έκθεση. Το δουλέψαμε αρκετά -τέσσερις μήνες προβών- και πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει. Η Δέσποινα Βολίδη έκανε το σκηνικό και τα κοστούμια, που είναι συγκλονιστικά και πολλά. 150 κοστούμια (!) κάποια εποχής και πολύ εντυπωσιακά, άλλα μοντέρνα και ιδιαίτερα.
Η δόμηση θα είναι κινηματογραφική, η μία σκηνή μετά την άλλη με γρήγορες εναλλαγές.
Η δόμηση θα είναι κινηματογραφική, η μία σκηνή μετά την άλλη με γρήγορες εναλλαγές.
Εάν δεν ήταν ηθοποιός και σκηνοθέτης, τι άλλο θα μπορούσε να είναι σε αυτή τη ζωή;
Γ.Λ.: Κατ' αρχήν, είμαι μόνο ηθοποιός. Αυτό κάνω, αυτή είναι η ιδιότητά μου. Σκηνοθέτης έγινα κατ' ανάγκη όταν κάποια στιγμή χρειάστηκε να οραματισθώ μια παράσταση, μπήκα στη διαδικασία και μου άρεσε αλλά κατά βάθος αισθάνομαι ηθοποιός.
Αν ξεχνούσα αυτήν την ιδιότητα θα είχα ασχοληθεί με την σπουδή μου πάνω στη συντήρηση αρχαιοτήτων, που εξακολουθεί να με ενδιαφέρει πάρα πολύ -ακόμα μελετάω- και θα μπορούσα να γίνω ένας εμπορικός συλλέκτης, να μαζεύω πράγματα και να τα πουλάω... Και ίσως να είχα βγάλει και χρήματα μέσα από μια τέτοια διαδικασία, από μια τέτοια σχέση με την τέχνη, γιατί από το θέατρο δε μπορείς.
Οι παραγωγές που βλέπουμε στο Studio Κυψέλης είναι δυναμικές και σχεδόν πάντα αφορούν πρωτόπαιχτα έργα, άγνωστα στο κοινό. Αντιλαμβανόμαστε εύκολα τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας επιλογής, υπάρχουν όμως και αρκετά μειονεκτήματα.
Γ.Λ.: Τεράστια.
Βασικό μειονέκτημα είναι ότι δεν υπάρχουν σημεία αναφοράς.
Γ.Λ.: Ακριβώς! Με ενδιαφέρει το πρωτότυπο.
Ακόμα και στα έργα που δεν είναι πρωτόπαιχτα βάζω έναν νέο αέρα αναφοράς, να μην είναι όμοια με τις προγενέστερες παρουσιάσεις ή επαναλαμβανόμενα.
Είναι πάρα πολύ σημαντικό να καταφέρεις να βρεις ένα ιδιαίτερο κείμενο και να μπορέσεις να του δώσεις μια μορφή. Προτιμώ αυτά τα κείμενα, όπως τη Κωμωδία του Έρωτα που δεν είχε ανέβει ποτέ στην Ελλάδα ή τα Μισά Μισά ή τα Βρώμικα Κόλπα...*
Όπως με το Leonardo's ring φέτος ή τη Ρωμαϊκή άνοιξη της κυρίας Στόουν όταν, αφού εξασφάλισα τα παγκόσμια αποκλειστικά δικαιώματα, ανέβηκε για μία μόνο φορά από τους Θεατρίνων Θεατές μετά την έγκριση που πήρε το κείμενο της θεατρικοποίησής μου.
Τι να πρωτοθυμηθώ; Το CABARET ΕΛΛΑΣ της Τούλας Μπούτου με το Μανώλη Δεστούνη, το ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ με τον Κώστα Λαβδιώτη και το ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΡΑΓΟΥΔΩ, μια συναυλία με τη Μαριάννα Τόλη και το Γιάννη Φίλια...
Βουτάω λοιπόν σε βαθιά νερά, σε μια τεράστια θάλασσα και κολυμπάω μόνος μου βλέποντας μπροστά. Από την πρώτη ανάγνωση ενός έργου από το πρωτότυπο οραματίζομαι την παράσταση, ξέρω ποιους ηθοποιούς θέλω να ζητήσω, τι παραστασιοποίηση θέλω να έχει, ξέρω σε τι μορφή σκηνικής τοποθέτησης θα πάμε... Έργα που ανοίγουν με τις ωραίες ομάδες που σχηματίζουμε μέσα στο χρόνο και με το δικό μας πέταγμα. Είναι πιο δελεαστικό το κολύμπι στα ανοικτά, και όπου μας βγάλει η άγνωστη θάλασσα χωρίς δεδομένη δυναμική.
Όλες οι εικόνες της ανάρτησης: φωτογράφηση με τους ηθοποιούς του Leonardo's ring και ο Γιώργος Λιβανός (από το προσωπικό του αρχείο) |
Γ.Λ.: Σήμερα μου ήρθε μια πρόταση από το Ίδρυμα Κακογιάννη. Συζητάμε μήπως ανέβει η Κωμωδία του Έρωτα εκεί. Tους ενδιαφέρει πάρα πολύ. Μου είπαν ότι αν είχα πάει από πέρυσι την πρόταση για το Leonardo's ring θα είχαν κάνει εκείνοι όλη την παραγωγή!
Έχω κρατήσει μια παλαιότερη δήλωσή σας: «Όταν μου μπει κάτι στο μυαλό δεν ηρεμώ μέχρι να το φέρω εις πέρας.» Μέχρι που μπορεί να φτάσει αυτή η εμμονή;
Γ.Λ.: Τα βάζω με τον εαυτό μου προσπαθώντας να φτάσω στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αν δε φτάσω σε έναν στόχο δε τα παρατάω ποτέ. Στη δουλειά μας -το να κάνεις θέατρο πια θεωρείται μια μέγιστη πολυτέλεια- το δικό μου στοίχημα είναι ακριβώς ότι λέω ΘΑ την κάνω αυτήν την παράσταση. Αναμετρώμαι με τον εαυτό μου κάθε φορά αλλά παραμένω πιστός στο στόχο παρά τις δυσκολίες και τις πολλές ώρες δουλειάς που μου στερούν άλλα πράγματα και μου στοιχίζουν στην προσωπική μου ζωή. Η εργασιομανία σε απομονώνει, σε κάνει να κουβαλάς ένα βαρύ φορτίο μόνος.
Οι Θεατρίνων Θεατές έχουν αδιαμφισβήτητη επιτυχία και διάρκεια. Που οφείλεται;
Γ.Λ.: Νομίζω στην εξαιρετικά πετυχημένη δυναμική των συνεργατών. Κανείς δε πορεύεται μόνος και στους Θεατρίνων Θεατές έχω ανθρώπους πολύ σημαντικούς, που με στηρίζουν, που είναι παρόντες, που δουλεύουν με μεράκι και είναι μαζί μου συμπορευτές, ακόμα και απλήρωτοι πολλές φορές γιατί το κάνουν με καλή προαίρεση και πραγματικά καλή θέληση. Η βασική μου συνεργάτιδα η Μαριάννα η Τόλη που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και όλοι οι ηθοποιοί, ο Χρήστος Λιακόπουλος, η Καίτη Ιμπροχώρη, ο Γιάννης ο Τσιώμου και τόσα άλλα παιδιά, ο Μενέλαος Τζαβέλλας, η Δέσποινα η Βολίδη που έφτιαξε το χώρο και παλέβει για να κάνει εντυπωσιακά κοστούμια και σκηνικά στις παραστάσεις μου και που μαζί βρίσκουμε τρόπους να κάνουμε εντυπωσιακά παιχνίδια και τερτίπια στο μάτι με όσο το δυνατό μικρότερο budget... Όλα αυτά, η μεγάλη αυτή ομάδα έχει κοινό στόχο με μένα, τους παρασύρω στο δικό μου όραμα και με εμπιστεύονται, γιατί χωρίς εμπιστοσύνη δεν υπάρχει σκοπός, δεν υπάρχει επίτευξη στόχων και δε μπορείς να θέσεις έναν στόχο και να τον φέρεις εις πέρας. Η αμοιβαία εμπιστοσύνη δημιουργεί την ασφάλεια και η πίστη στο σύνολο φέρνει το αποτέλεσμα. Μόνο έτσι μπορείς να πορευθείς στο θέατρο, μέσα από ομάδες.
Έχω περάσει και από το Εθνικό και από άλλες δουλειές σε πολύ μεγάλα θέατρα αλλά μέσα από την ομάδα μπορώ να καταφέρω στόχους χωρίς να κάνω εκπτώσεις, ούτε εγώ αλλά ούτε οι συνεργάτες μου.
Τι άλλο θα δούμε αυτή τη χρονιά από στο Studio Κυψέλης;
Γ.Λ.: Το Μισά-Μισά* με την Ισμήνη Καλέση και τον Αντώνη Ραμπαούνη που συνεχίζει από πέρυσι και το νέο "Οργισμένα νιάτα" του Τζον Όσμπορν που είναι μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ματιά στο ιδιαίτερο μοντέρνο και πολύ σημαντικό αυτό έργο του Όσμπορν, με μια καλή διανομή. Μια όμορφη παράσταση που θα ανέβει τα Χριστούγεννα και ένα πολύ φιλόδοξο έργο που αφορά αυτό που βιώνουμε όλοι, την κρίση των αξιών και τα προβλήματα των κρίσεων της ηλικίας. Πολύ τρυφερό και ευαίσθητο έργο αλλά και μία έκρηξη.
Παράλληλα, θα κάνουμε με τον Γιώργο Χριστοδούλου το "Καβάφης Επέστρεφε". Ένας ιδιαίτερος μονόλογος πάνω σε κείμενα για την ερωτική ζωή του Καβάφη με αφορμή τα 150 χρόνια από το θάνατό του (έτος Καβάφη), με ποίηση και πληροφορίες άγνωστες για τον ποιητή, με τη γερή παρουσία και ταπεραμέντο του Γιώργου, που εκτιμώ πολύ, και με διάθεση έρευνας και πρωτοτυπίας που με ελκύει τόσο!
Γ.Λ.: Επίσης, φέτος, θα διδάξω υποκριτική στον Πειραϊκό Σύνδεσμο που είναι μεγάλη τιμή για μένα. Επιτέλους θα κάνω κάτι που με ενδιαφέρει πολύ καθώς θα έχω μια επαφή με νέα παιδιά, με τη νέα γενιά θεατρίνων επιδιώκοντας μέσα από αυτό να τους αναγνωρίσω, -ειδικά τους 17άριδες-18άριδες που είναι πολύ εύπλαστο υλικό- να δω πως η δικιά μου η γνώση να περάσει σε αυτούς και να σχηματοποιήσει ολοκληρωμένους καλλιτέχνες. Θα ασχοληθώ με το σύγχρονο θέατρο που έχω διδαχθεί.
Γ.Λ.: Είμαι υπέρμαχος της σκληρής δουλειάς. Ποτέ στη ζωή μου όσο έκανα θέατρο δεν έκανα τρεις ή τέσσερις ή πέντε ώρες πρόβα. Έμενα επτά και οκτώ και αυτό ήταν αποδοτικό -η εργασιομανία στο θέατρο- στο να καταλάβω ποιος είμαι. Ο θεατής μεταλαμβάνει την ικανότητα του θεατρίνου να του μεταφέρει, να μεταδώσει μια εικόνα, μια εποχιακή τοποθέτηση του ποιος είναι και τι θέλει, μια κοινωνικοπολιτική άποψη...
* Διαβάστε σχετικά με αυτές τις παραστάσεις ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:
Η Κωμωδία του Έρωτα
Μισά Μισά
Βρώμικα Κόλπα
Αλλά και για το Leonardo's ring (από την πρεμιέρα)
Καβάφης Επέστρεφε
Έχω περάσει και από το Εθνικό και από άλλες δουλειές σε πολύ μεγάλα θέατρα αλλά μέσα από την ομάδα μπορώ να καταφέρω στόχους χωρίς να κάνω εκπτώσεις, ούτε εγώ αλλά ούτε οι συνεργάτες μου.
Η Μαριάννα Τόλη κουρδίζοντας την κιθάρα για να προβάρει το τραγούδι της παράστασης Leonardo's ring μαζί με τον Γιάννη Φίλια |
Γ.Λ.: Το Μισά-Μισά* με την Ισμήνη Καλέση και τον Αντώνη Ραμπαούνη που συνεχίζει από πέρυσι και το νέο "Οργισμένα νιάτα" του Τζον Όσμπορν που είναι μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ματιά στο ιδιαίτερο μοντέρνο και πολύ σημαντικό αυτό έργο του Όσμπορν, με μια καλή διανομή. Μια όμορφη παράσταση που θα ανέβει τα Χριστούγεννα και ένα πολύ φιλόδοξο έργο που αφορά αυτό που βιώνουμε όλοι, την κρίση των αξιών και τα προβλήματα των κρίσεων της ηλικίας. Πολύ τρυφερό και ευαίσθητο έργο αλλά και μία έκρηξη.
Παράλληλα, θα κάνουμε με τον Γιώργο Χριστοδούλου το "Καβάφης Επέστρεφε". Ένας ιδιαίτερος μονόλογος πάνω σε κείμενα για την ερωτική ζωή του Καβάφη με αφορμή τα 150 χρόνια από το θάνατό του (έτος Καβάφη), με ποίηση και πληροφορίες άγνωστες για τον ποιητή, με τη γερή παρουσία και ταπεραμέντο του Γιώργου, που εκτιμώ πολύ, και με διάθεση έρευνας και πρωτοτυπίας που με ελκύει τόσο!
Γ.Λ.: Επίσης, φέτος, θα διδάξω υποκριτική στον Πειραϊκό Σύνδεσμο που είναι μεγάλη τιμή για μένα. Επιτέλους θα κάνω κάτι που με ενδιαφέρει πολύ καθώς θα έχω μια επαφή με νέα παιδιά, με τη νέα γενιά θεατρίνων επιδιώκοντας μέσα από αυτό να τους αναγνωρίσω, -ειδικά τους 17άριδες-18άριδες που είναι πολύ εύπλαστο υλικό- να δω πως η δικιά μου η γνώση να περάσει σε αυτούς και να σχηματοποιήσει ολοκληρωμένους καλλιτέχνες. Θα ασχοληθώ με το σύγχρονο θέατρο που έχω διδαχθεί.
Γ.Λ.: Είμαι υπέρμαχος της σκληρής δουλειάς. Ποτέ στη ζωή μου όσο έκανα θέατρο δεν έκανα τρεις ή τέσσερις ή πέντε ώρες πρόβα. Έμενα επτά και οκτώ και αυτό ήταν αποδοτικό -η εργασιομανία στο θέατρο- στο να καταλάβω ποιος είμαι. Ο θεατής μεταλαμβάνει την ικανότητα του θεατρίνου να του μεταφέρει, να μεταδώσει μια εικόνα, μια εποχιακή τοποθέτηση του ποιος είναι και τι θέλει, μια κοινωνικοπολιτική άποψη...
Από το δελτίο τύπου του Leonardo's ring...
Εντυπωσιακά προκλητικό στην σύλληψη και στη γραφή, απαιτεί δεξιοτεχνία και στην εκτέλεση, αφού πέρα από την ιδιαίτερη θεματική έχει απόλυτο αντρικό γυμνό, διαλόγους που σοκάρουν και μια ευαισθησία που κόβει την ανάσα.
Εντυπωσιακά προκλητικό στην σύλληψη και στη γραφή, απαιτεί δεξιοτεχνία και στην εκτέλεση, αφού πέρα από την ιδιαίτερη θεματική έχει απόλυτο αντρικό γυμνό, διαλόγους που σοκάρουν και μια ευαισθησία που κόβει την ανάσα.
Διανομή: Χρήστος Λιακόπουλος, Κώστας Φραγκολιάς, Στάθης Παναγιωτίδης, Παναγιώτης Κατσίκης, Τιμώθεος Θάνος και Γιάννης Κωστάρας.
Συναντήσεις ανθρώπων σε μια αέναη κυκλική προσπάθεια να επικοινωνήσουν. Έρωτες που σβήνουν, σχέσεις που ξεκινάνε, φιλίες που ολοκληρώνονται, και ο έρωτας όπως τον αντιλαμβάνεται ο συγγραφέας. Αιώνιος, αισιόδοξος, ζωοφόρος.
Το βασικό χαρακτηριστικό του έργου είναι ότι έξι ηθοποιοί καλούνται να παίξουν δεκάδες ρόλους, σε ένα πρωτότυπης γραφής κείμενο που απαιτεί και σηματοδοτεί νέα φόρμα παραστασιοποίησης και οι συντελεστές αισιοδοξούν σε ένα αποτέλεσμα που θα εντυπωσιάσει.
Συντελεστές:
Μετάφραση: Κώστας Βούλγαρης
Σκηνοθεσία, επεξεργασία-απόδοση, φώτα: Γιώργος Λιβανός
Σύμβουλος παράστασης και δραματουργός: Βασίλης Μπουζιώτης
Στίχοι και μουσική επιλογή: Μαριάννα Τόλη
Κινησιολογία, χορογραφίες: Σίμωνας Πάτροκλος
Σκηνικά, κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
3D animation: Φώτης Σπυρόπουλος
Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Αλμάλης
Κινηματογράφηση: Μενέλαος Τζαβέλλας
Εκτέλεση κοστουμιών: ΦΑΣΟΛΙ
Γραφιστικά: Gorna Mijalcic
Φύγαμε.
Συναντήσεις ανθρώπων σε μια αέναη κυκλική προσπάθεια να επικοινωνήσουν. Έρωτες που σβήνουν, σχέσεις που ξεκινάνε, φιλίες που ολοκληρώνονται, και ο έρωτας όπως τον αντιλαμβάνεται ο συγγραφέας. Αιώνιος, αισιόδοξος, ζωοφόρος.
Το βασικό χαρακτηριστικό του έργου είναι ότι έξι ηθοποιοί καλούνται να παίξουν δεκάδες ρόλους, σε ένα πρωτότυπης γραφής κείμενο που απαιτεί και σηματοδοτεί νέα φόρμα παραστασιοποίησης και οι συντελεστές αισιοδοξούν σε ένα αποτέλεσμα που θα εντυπωσιάσει.
Συντελεστές:
Μετάφραση: Κώστας Βούλγαρης
Σκηνοθεσία, επεξεργασία-απόδοση, φώτα: Γιώργος Λιβανός
Σύμβουλος παράστασης και δραματουργός: Βασίλης Μπουζιώτης
Στίχοι και μουσική επιλογή: Μαριάννα Τόλη
Κινησιολογία, χορογραφίες: Σίμωνας Πάτροκλος
Σκηνικά, κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
3D animation: Φώτης Σπυρόπουλος
Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Αλμάλης
Κινηματογράφηση: Μενέλαος Τζαβέλλας
Εκτέλεση κοστουμιών: ΦΑΣΟΛΙ
Γραφιστικά: Gorna Mijalcic
Το τραγούδι της παράστασης ερμηνεύει η Μαριάννα Τόλη την οποία συνοδεύει στο πιάνο ο Γιάννης Φίλιας.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
Στο Studio Κυψέλης από τις 25 Οκτώβρη.
Παραστάσεις: Πέμπτη 9:30 μ.μ., Παρασκευή 00:00 π.μ. (μεταμεσονύχτια) και Σάββατο 9:30 μ.μ.
Γενική είσοδος 15 ευρώ μαζί με ποτό.
Πληροφορίες-κρατήσεις: 2108819571
Σύλλογοι και ομαδικά εισιτήρια: 2130401873
* Διαβάστε σχετικά με αυτές τις παραστάσεις ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:
Η Κωμωδία του Έρωτα
Μισά Μισά
Βρώμικα Κόλπα
Αλλά και για το Leonardo's ring (από την πρεμιέρα)
Καβάφης Επέστρεφε